Stratos Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Neida, det der er ikke min påstand! Det sto i VG, les mer: HER Hva kommer dette av? Setter pris på synspunkter fra kvinner! :wink: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Faktisk enig med noke av det der, sjøl kan eg omtrent 1mill ganga så masse som morra mi om teknikk i bil (og sånne ting...), sjøl om ho er en av dei *gode* kvinnlige sjåførene.. (sjøl om det er et reint (der nede) å sitte på med ho på lange strekker i 110... ) Dessuten, kom det egentlig som en nyhet?? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Faktisk enig med noke av det der, sjøl kan eg omtrent 1mill ganga så masse som morra mi om teknikk i bil (og sånne ting...), sjøl om ho er en av dei *gode* kvinnlige sjåførene.. (sjøl om det er et reint (der nede) å sitte på med ho på lange strekker i 110... ) Dessuten, kom det egentlig som en nyhet?? du nå tror jeg du har litt mye selvtillit her, du kan nok ikke mer enn morra di om bilkjøring når alt kommer til alt, da du er 15 og hun sannsynligvis har kjørt i minst 20 år Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De er dårligere på tørr asfalt også, så hva er det vi snakker om egentlig? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De er dårligere på tørr asfalt også, så hva er det vi snakker om egentlig? At kvinner burde benytte seg av buss når det snør.. ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 De er dårligere på tørr asfalt også, så hva er det vi snakker om egentlig? At kvinner burde benytte seg av buss når det snør.. ? Åja er ikke bare kvinner som burde gjøre det har eg sett de siste ukene her på vestlandet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Faktisk enig med noke av det der, sjøl kan eg omtrent 1mill ganga så masse som morra mi om teknikk i bil (og sånne ting...), sjøl om ho er en av dei *gode* kvinnlige sjåførene.. (sjøl om det er et reint (der nede) å sitte på med ho på lange strekker i 110... ) Nå her lukter det mye skryt arve87, og om du er en 1987 moddel så vil eg påstå at du vet ingenting om teknikk i biler. Ikke sant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvorfor lager man slike undersøkelser når man vet svaret? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er vel mest for aa morre seg med gjensidig testosteron-utveksling og denging paa brystet. Men *hoa-hoa-hoahaha-ho-ho* jeg er helt enig. Kvinner sin teknikk for aa kjoere trygt bestaar som regel av aa kjoere sakte, og aa bremse naar dem blir usikkre. Hjelper veldig mye paa skrens i sving med forhjuls-drevet bil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Neida, det der er ikke min påstand! Det sto i VG, les mer: HER Hva kommer dette av? Setter pris på synspunkter fra kvinner! :wink: Korfor kom dette ut i vg? Det er jo ikke akkurat nyhet! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Korfor kom dette ut i vg? Det er jo ikke akkurat nyhet! Fordi nå er det bevist. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg skal ikke si jeg er uenig i det som blir skrevet, men det finnes kvinner som er like gode til å kjøre som menn og det finnes kvinner som kjører helt ræva! 8) Så man kan vel si at mesteparten av kvinner rett og slett ikke er like gode sjåfører som menn. Men det er ikke dermed sagt at alle menn er bedre til å kjøre enn kvinner, for det finnes nok av menn som heller ikke har peil i trafikken. Jeg skal også innrømme at jeg har ikke greie på bil. Men det finnes jenter som har det. Det er akkurat som med data.. det er en "gutteting".. Men det er også en liten del jenter inni "miljøet" .. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg mener at det ikke er noe i veien for at en kvinne kan bli en bedre sjåfør en en mann. Men de gidder jo bare ikke. Så lenge de kommer fra A til B, så er det bra nok. PeNtA: Er du fra Arendal? EDIT: Det burde jeg sett da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg mener at det ikke er noe i veien for at en kvinne kan bli en bedre sjåfør en en mann. Men de gidder jo bare ikke. Så lenge de kommer fra A til B, så er det bra nok. PeNtA: Er du fra Arendal? EDIT: Det burde jeg sett da. du burde sett det ja! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Faktisk enig med noke av det der, sjøl kan eg omtrent 1mill ganga så masse som morra mi om teknikk i bil (og sånne ting...), sjøl om ho er en av dei *gode* kvinnlige sjåførene.. (sjøl om det er et reint (der nede) å sitte på med ho på lange strekker i 110... ) Nå her lukter det mye skryt arve87, og om du er en 1987 moddel så vil eg påstå at du vet ingenting om teknikk i biler. Ikke sant Veit meir om skjølve bilen liksom, ikkje om kjøringa... viss du skjønna.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå