flemmz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg kjøpte meg en dell atg og tenkte jeg skulle spare noen penger å bruke ett kort jeg har liggende. Men så viser det seg at dell har male tilkobling til antennekabelen i motsetning til det andre kortet der det er male på kortet. Vet noen om hvilke mini pci kort som kan passe med hun tilkobling på kortet. jeg tenkte på dette: intel mini pci Men det virket som det stod mate plugger, vil det si male? Noen som kan hjelpe? Eventuelt også blåtannkort Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hmmm, skriver bare for å huske denne tråden Finner du det ut så post, hvis ikke bestiller jeg et og håper på det beste. Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg skal prøve å sette kortet jeg har inn i wwan porten den tror jeg har rett tilkoblinger. Spent på om det vil fungere... Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 ja wwan porten har hun tilkoblinger og en kan bare sette kortet der, fungerer fint! Vanskelig å si om antennen blir svakere enn vanlig, men virker ikke som om det er noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå