Zappza Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei! Jeg prøver å koble opp min HP Pavillion dv9005ea PC på det trådløse nettverket mitt. Når jeg søker etter trådløse nett med Windows sin manager, vises nettverket mitt som ukryptert. Det er det ikke, jeg har satt det opp som WPA2-PSK i routeren. Når jeg prøver å koble til nettverket kommer den progressbaren opp og gjør seg ferdig. Da står det "Ikke tilkoblet". Men hvis jeg dobbelklikker på nettverket spør det om jeg skal koble fra. Når jeg restarter PCen så kobler den til nettverket, men bare i et par sekunder før den kobler seg fra igjen. Er det nettverkskortet som ikke støtter WPA2-PSK? PCen kjører Windows XP Home. Lenke til kommentar
Ballebaldi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Prøv å sett kypering til WPA-PSK og se om dette fungerer (på routeren). Etter dette pleier jeg som regel å slå av routeren og slå den på igjen, samme med Windows maskinen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hmm, det funker helt fint med WEP, men jeg vil helst ha så effektiv kryptering som mulig, bor midt i Tromsø og jeg vil ikke at andre leecher nettet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå