Psyc0re Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 heisann jeg har et "lite" problem med dette kortet. tingen er at jeg kan sitte i 2d ( desktop ) og gjøre hva jeg vil. men så prøver jeg å starte quake III eller half-life så henger maskinen seg. Etter jeg har bootet og kommer inn i winXP igjenn så får jeg beskje om at det er noe feil med Pmxdisp.dll . jeg har prøvd med PowerVR sine drivere , hercules sine ... jeg har prøvd å instalere directx på nytt osv! ingen ting funker ..... har alltid fungert før. det er ingen ting med hardwear å gjøre ... det er jeg sikker på .......... sorry alle skrive feil .... :razz: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 har hatt litt krøll med et kortet selv. noen ganger har jeg fått null signal ut. vet ikke hva det kommer av. noen som vet det? Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 hei psyc0re! Jeg har samme kortet, men opplever ingen slike feil. Hadde litt problemer en stund, men etter å ha oppdatert til de nyeste VIA 4 in1 driverne (4.37) er alt bare bra. Jeg har version 4.13.01.5296 (English) av driveren pmxdisp.dll. Har lastet ned de nyeste driverne fra powervr.com samt at jeg har seneste BIOSn. Prøv å oppdatere bios kanskje? Jeg har også AGP 4x mode disabled i bios. Den er default originalt (Ihvertfall på mitt msi k7t-turbo hk). Prøv å disable den for kortet kjører jo på 2x ikke 4. -Zachzi Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hadde et liknende problem for litt siden, fikk alle mulige slags feilmeldinger... maskina klarte seg ikke gjennom er 3dMark en gang... =( Fant etter hvert ut at bios satte DDR-Voltage for høyt... når jeg satte den ned igjen funka alt som det skulle! Dette er sikkert ikke problemet hos deg, men det er jo verdt å sjekke for sikkerhets skyld?! -Eivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå