Gå til innhold

Ny telefon - en av disse

Anbefalte innlegg

Ja, da er det på tide å sende min gamle Sony Ericsson K750i til de evige jaktmarker.

Jeg har siklet litt på et par telefoner i det siste, og særlig U600 og KE970 Shine har vært blikkfangere.

Begge disse telefonene ser flotte ut, og skal visst være ganske gode også.

Her er noen telefoner jeg vurderer å kjøpe:

U600

KE970 Shine

N73 ME

Sistnevnte er egentlig litt for stor, men kameraet og lagringsplassen veier opp for størrelsen.

Jeg har også sett litt på K810i.

Jeg føler jeg må spørre dere med litt mer peiling enn meg; hvilke av disse telefonene burde jeg velge?

Det viktigste for meg er at telefonen er lett og grei å bruke, og at batteriet holder en stund.

Om den har 3G eller ikke er meg egentlig likegyldig, så lenge jeg kan surfe litt med den i ny og ned. Et godt kamera er et stort pluss, litt lagringsplass for bilder og musikk er også positivt. Alt i alt trenger jeg egentlig ikke så veldig mange fancy funksjoner og avanserte programmer.

Et siste spørsmål - er det noen her som har en U600? Hvordan er egentlig tastene på den? Funker de greit nok? Det er egentlig det eneste som stopper meg fra å bestille den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-5dhrKosa

Av de du har listet opp ville jeg kanskje gått for Samsung'en fordi jeg har testet de to andre og likte dem ikke særlig godt. Kan jo selvfølgelig hende det har noe å gjøre med at jeg slet med minnekortet til en LG Shine.

Har selv N73 og iPhone. N73 er treg og litt tykk. Bedre med tynn, men bred telefon.

Dersom størrelse og lagringsplass er viktig ville jeg tatt en titt på razr2 også... Har ikke kommet ut enda riktignok. Personlig liker jeg menyene til Motorola, selv om de i Norge ikke er kjent for å ha "god" meny.

Lenke til kommentar

Så tidligere på u600 jeg også, men ikke nå lenger.

Og det av en, enkel, grunn: U700 er her! Denne telefonen har ikke bare bedre spesifikasjoner (3,2MPX, 3g, mm...), men det hjulet lokalisert midt mellom rødt og grønt rør kan nå faktisk brukes til å scrolle! (På u600 er det bare mulig å klikke opp, ned, til høyre og til venstre.

Spør du meg har den nye versjonen mye bedre design. (Likner relativt mye på denne LG Shine, i alle fall når man tenker på at skjermen, på samme måte som Shine, er speilblank i avskrudd tilstand.)

Lenke til kommentar

Ja, jøsses. Trodde prisforskjellen skulle være betraktelig større mellom disse to modellene, men den var jo ikke så ille i grunn :)

Men er det ingen her inne som har testet U600 evt. U700 som kan si litt om tastene? Er litt skeptiske til akkurat de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...