Gå til innhold

The Eye of Judgment Priser

Henry9

Anbefalte innlegg

Snart kommer The Eye of Judgment.

Eye of Judgment er et spill som du bruker det nye PlaystationEye ( Webcam ). Du skal ha noen kort som du legger under en sånn greie så med hjelp av en kode på kortet kommer figurend opp i 3D på Skjermen din.

closeupthree.jpg

Tenkte på Prisen jeg da. Når du kjøper Spillet så må du jo ha med PlaystationEye ,stativ og alt det der + 30kort. Så lurte jeg på Prisen på Korta? Har sony sakt noe om dette?? Hvis ikke, hva trur dere??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg må du legg inn prisen på en bra blekkskriver slik at du får printet ut alle korta som folk har scannet inn og lagt ut på Piratebay :-)

Så vidt jeg har skjønt skal de selge pakker med kort ala Magic The Gathering og PokeMon. Lurer fælt på hvordan de skal hindre kopiering av de når man spiller over nett mot andre. Det er ikke lett for andre å avgjøre om et kort er falskt eller ekte når man ikke får tatt på det. Er de smarte legger de inn noe avanserte hologramgreier. Da tar det bare LITT lenger tid før noen kinserer med avansert fabrikk selger kopikort på Ebay.

Tror dessverre spillet blir en flop selv om ideen er god. Hadde de derimot klart på integrerer dette spillet mot Magic eller Pokemon kort hadde nok potensialet vært større. Da MANGE spiller dette men kanskje ikke allltid har noen å spille mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...