Gå til innhold

Den Store Primustråden!

DeathBabe

Anbefalte innlegg

Primus er et amerikansk band hvis mest kjente besetning har vært Les Claypool (bassgitar), Larry LaLonde (gitar) og Tim Alexander (trommer).

Bandet spiller eksperimentell musikk sentrert rundt Les Claypools unike spillestil. Claypool har uttalt at musikkens sjanger er "psykedelisk polka", men sett fra et mer universelt standpunkt er det heller en blanding av funk og metal.

Utgivelser:

- Suck On This (1989) - Frizzle Fry (1990) - Sailing The Seas Of Cheese (1991) - Pork Soda (1993) - Tales From The Punchbowl (1995) - Brown Album (1997) - Rhinoplasty (1998) - Antipop (1999) - Animals Should Not Try To Act Like People (2003)

Komikk er også en fremtredende del av bandets uttrykk.

Hva sier dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-W15cjW

Jeg synes at de kanskje prøver litt for hardt å være sære, og at det blir litt påtatt og unaturlig. Sikkert bare meg, men....

Lenke til kommentar

Intr og annerledes musikk men blir litt for kjedelig musikalsk for min del. Kan heller ikke si at jeg blir imponert av Claypools basspilling og det kommer fra en som setter bassen øverst av alle instrumenter. Kan ha noe med at jeg syns slapping er dørgandes kjedelig

Lenke til kommentar
Jeg synes at de kanskje prøver litt for hardt å være sære, og at det blir litt påtatt og unaturlig. Sikkert bare meg, men....

9235741[/snapback]

hæ? hva pokker mener du? Primus er ikke akkurat sært i forhold til mye annet som finnes! De er jo tilnærmet radiovennlig spør du meg... :p

Ok, de er veldig originale, men jeg vil ikke kalle de sær. De har mange sanger som fenger veldig bra blandt annet.

Uansett, jeg liker primus sånn greit nok. BAssisten er vel den eneste grunnen til å høre på de, men de er(var) hvertfall veldi nyskapenede og inspirerende etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW

9235741[/snapback]

hæ? hva pokker mener du? Primus er ikke akkurat sært i forhold til mye annet som finnes! De er jo tilnærmet radiovennlig spør du meg... :p

Ok, de er veldig originale, men jeg vil ikke kalle de sær. De har mange sanger som fenger veldig bra blandt annet.

Uansett, jeg liker primus sånn greit nok. BAssisten er vel den eneste grunnen til å høre på de, men de er(var) hvertfall veldi nyskapenede og inspirerende etter min mening.

9238619[/snapback]

Jeg har da aldri sagt at de var sære? De prøver, men klarer ikke.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...