Dragavon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Netcom sitt nett gir for dårlig dekning på jobben til at eg kan bruke operatører som har Netcom. Så når Chess gikk over til Netcom måtte eg finne meg ett annet selskap, og valgte Tele 2. Som nå også skal over på Netcom. Så da håper eg noen kan tipse meg om ett selskap som bruker Telenor sitt GSM-nett, og har trivelige lave priser? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Det var det med trivelige lave priser da Telenor er dyrest på alt, det må da være noen operatører igjen som kjøper nett hos Telenor? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ja sorry, klarte ikke dy meg Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Telenor FriFiks? 9235827[/snapback] Telenor Zero masse gode alternativer :-) Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ville valgt djuice zero. Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå