Vertical^ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette er vel kanskje smak og behag, men hva ville dere valgt av Steelpad 5L og Qpad (den med den rød kulen) (Qpad Low-sense) Skal ha Logitech G5 og har hørt at Qpad og Steelapd passer til den, så er ikke helt sikker. Håper dere kan gi noen tips! Takker på forhånd Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har Q-pad (lowsense) og er fornøyd med den, det jeg ikke liker med Steelpad, er at de er så sabla tynne! Det er derofr jeg gikk for Q-pad Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg kan anbefale Qpad.... har den sammen med razer deathadder, funker FETT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg synes 5L ser ut som en fantastisk matte. Det frister å kjøpe en Deathadder sammen med 5L. Jeg tror dette er en kombo som er nødt til å prøves. Endret 9. august 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Vel, jeg hadde G5 og Qpad midsence en god stynd, helt til jeg fikk problemer med den (slike ting som at G5 musa ikke ville lese underlaget årdentig) den leste ikke når jeg dro musa raskt over matta. Skifta så til Steelpad 5L og merka stor forskjell, G5en leste denne matta mye bedre og musa reagerte hvis jeg bevegde den rask over matta. Har nå Deathadder, (G5 er en oppskrytt mus med dårlig tracking evne og får allt for mye oppmerksomhet imo) er grei å holde i men det er det. Har som sagt nå Steelpad 5L og Razer DeadhAdder og det er en uslåbar kombinasjon, helt vanvittig fornøyd med både musa og matta. Det eneste Qpad har i forhold til 5Len er at den kan rulles sammen, ellers er 5Len bedre på alle andre måter. Endret 9. august 2007 av LianLidude Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg er enig i det du sier om G5. På lik linje med MX518 er også denne oppskrytt. Endret 9. august 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 G5 nei takk!, mx518 ja takk!. Uansett eg likte ikke Steelpad 5L da eg følte det blei for mye motstand i den matten, nå har eg ikke qpad med den røde kulen men kan da i det minste si at qpad ct er for min del milevis bedre en steelpad 5L(bruker mx518@400dpi/1000hz med qpad glidez). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det med hvilken musematte man skal velge er egentlig bare en smakssans. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har en 5l sjøl, bra matte det, men det er Qpad også, er smak og behag, har hatt både 5l og Qpad, kan si meg like fornøyd med begge to.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Tror det kanskje blir en low-sense Qpad på meg... Eller der det best med midsense?? Og når mn kjøper Qpad f.eks high-sense. Åssen vet man om det er high-sense eller low-sense? Skal det kanskje stå under der det eller? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 high - mid - low sense er størrelsen på matta, low sense matta er drit stor, og mid er sånn middels, og highsens er liten, så det er jo bare å velge å vrake, bruker du høy sens går du for highsensen osv, sier seg jo nesten sjøl.. Har sjøl hatt lowsense, mange mener den er alt for stor, men syns den var grei jeg, highsensen er alt for liten syns nå jeg da.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har selv begge her og brukt dem på copperhead som også er laser og en creative 1010mouse og jeg merker ikke stort forskjell, men nå bruker jeg qpad fordi den tar minst plass og jeg har "skyfe skoff" til tast og mus og da blir steelpad 5L i største laget selv qpad'n er litt for stor og obs. obs. stellpad'n er ikke av stål men flere forskjellige lag av ting men ikek noe metall i den, litt myk. Upps når jeg ser etter har jeg Qpad XT-R så bare glem denne posten Endret 10. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kjøp Razer Exactmat. Den funker fett og kan byttes på om du vil ha control eller speed. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Spiller med low-sense, men jeg tror jeg tar en midsense her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå