Gå til innhold

Star Trek TNG ...-Hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farscape er også serien som har gjort meg skikkelig trøtt flest ganger. Teorien min er at det skyldes at all løpingen rundt i skipet gjør meg fysisk sliten ;).

Når det er sagt så er den slett ikke dårlig, bare noe sær. Ikke Lexx-sær, riktignok, men noe sær.

Klarte også å bli hektet på Andromeda en gang i tiden, men nå husker jeg den som en serie med kjipe karakterer portrettert av lite engasjerende skuespillere, samt like lite engasjerende historier.

Firefly er derimot en fantastisk serie. Bare vær obs på at det kan ta noen episoder før man virkelig setter pris på den, men så kan man se episodene igjen og igjen. En mer karismatisk gjeng skuespillere, som takler kombinasjonen av humor og drama på så glitrende vis, skal man lete lenge etter.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Nå har jeg lidd meg igjennom noen episoder av Enterprise, men finner ikke noen interessante characters der...

-ingen Picard, ingen Data og eneste Vulcaner der er en bitch av en kjerring... hehe :dribble:

Nei, får vel snuble rett inn på DS9 og håpe på bedre der... :hmm:

Lenke til kommentar

selv syns jeg sesong 4 var den svakeste, likte ikke de 2-4 episoders sakene de drev med der, episodene var jo ikke gode nok for 40 minutter så å drive å dra dem ut i 80 eller 160 minutter hjelper ikke.

selv syns jeg sesong 3 var best, selv om det var den som gikk mest fra de andre seriene, beste episodene finner du i sesong 3

Lenke til kommentar

Hmm. Interesant tråd dette her. Tror jeg må henge meg på.

Personlig er syns jeg TNG var absolutt den beste serien av dem alle. Har sett hele serien 5-6 ganger (kjedet meg en del sist jeg drev og studerte :) )

Karakterene i TNG fikk man virkelig et nært forhold til, mens de andre seriene følte jeg liksom at man ikke fikk samme personlige forhold til karakterene. Bare dumt de drepte Tasha så tidlig ;-)

Lenke til kommentar
fra hva jeg har hørt så ville hun slutte, så det var hennes valg, selv syns jeg det var greit da det første til at Worf blir sjef for sikkerheten på skipeet.

9300690[/snapback]

Hvis man ser på dokumentar dvd (siste i hver sesong) så får man vite litt mer om Tascha. Jeg mener også at hun dukker opp igjen i en episode i Voyager ?

Lenke til kommentar

Stemmer det ja. Men det var vel i forbindelse med noe sånn timewarp opplegg. Det eneste jeg egentlig mente var at jeg syns hennes karakter var bra, og gav endel til serien. At folk slutter slik skjer jo selvsagt, men jeg mener i dette tilfelle at det var et tap for serien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...