LeGranDuc Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg vil også anbefale Farscape. Veldig bra Sci-Fi i mine øyne. Ellers har du jo Firefly og Andromeda. Hvis du bare ser første episode av Andromeda spørs det om du fortsetter (det er noen dårlige effekter), du bør se et par. Så blir du hekta. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg så en episode av Andromeda ( tv2 zebra). bare tistelen virket spennende men det var ikke etter forventningene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Farscape har latterlig høye priser på sesonger Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg så en episode av Andromeda ( tv2 zebra). bare tistelen virket spennende men det var ikke etter forventningene 9256448[/snapback] Andromeda var ok helt frem til siste sesong.. da ble det bare ett stort spørsmåls tegn.. hva faen var det egentlig som skjedde? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Farscape er også serien som har gjort meg skikkelig trøtt flest ganger. Teorien min er at det skyldes at all løpingen rundt i skipet gjør meg fysisk sliten . Når det er sagt så er den slett ikke dårlig, bare noe sær. Ikke Lexx-sær, riktignok, men noe sær. Klarte også å bli hektet på Andromeda en gang i tiden, men nå husker jeg den som en serie med kjipe karakterer portrettert av lite engasjerende skuespillere, samt like lite engasjerende historier. Firefly er derimot en fantastisk serie. Bare vær obs på at det kan ta noen episoder før man virkelig setter pris på den, men så kan man se episodene igjen og igjen. En mer karismatisk gjeng skuespillere, som takler kombinasjonen av humor og drama på så glitrende vis, skal man lete lenge etter. Endret 11. august 2007 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Nå har jeg lidd meg igjennom noen episoder av Enterprise, men finner ikke noen interessante characters der... -ingen Picard, ingen Data og eneste Vulcaner der er en bitch av en kjerring... hehe Nei, får vel snuble rett inn på DS9 og håpe på bedre der... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 DS9 er jo ekte star trek, det syns jeg ikke Enterprise er. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Synes Enterprise tok seg litt opp i sesong 4, da de besøkte en del ting fra TOS. (eks. augments/eugenics og grunnen til de klingonske pannene). Synd det aldri ble flere sesonger egentlig, hadde vært interessant å se mere slikt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 selv syns jeg sesong 4 var den svakeste, likte ikke de 2-4 episoders sakene de drev med der, episodene var jo ikke gode nok for 40 minutter så å drive å dra dem ut i 80 eller 160 minutter hjelper ikke. selv syns jeg sesong 3 var best, selv om det var den som gikk mest fra de andre seriene, beste episodene finner du i sesong 3 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Synes egentlig hele sesong 3-arcen ble litt absurd helt til slutt (poff, så var plutselig alt resatt), men enhver sin smak egentlig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hmm. Interesant tråd dette her. Tror jeg må henge meg på. Personlig er syns jeg TNG var absolutt den beste serien av dem alle. Har sett hele serien 5-6 ganger (kjedet meg en del sist jeg drev og studerte ) Karakterene i TNG fikk man virkelig et nært forhold til, mens de andre seriene følte jeg liksom at man ikke fikk samme personlige forhold til karakterene. Bare dumt de drepte Tasha så tidlig ;-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 fra hva jeg har hørt så ville hun slutte, så det var hennes valg, selv syns jeg det var greit da det første til at Worf blir sjef for sikkerheten på skipeet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 fra hva jeg har hørt så ville hun slutte, så det var hennes valg, selv syns jeg det var greit da det første til at Worf blir sjef for sikkerheten på skipeet. 9300690[/snapback] Hvis man ser på dokumentar dvd (siste i hver sesong) så får man vite litt mer om Tascha. Jeg mener også at hun dukker opp igjen i en episode i Voyager ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Mente ikke at det var negativt at hun ble skrevet ut av serien, men negativt at hun forsvant. Altså at hun selv ville slutte. Forøvrig ganske enig med det du sier om Worf, men jeg ville likevell gjerne hatt henne med lenger i serien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hun dukker jo opp i 3-4 episoder til av TNG da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Stemmer det ja. Men det var vel i forbindelse med noe sånn timewarp opplegg. Det eneste jeg egentlig mente var at jeg syns hennes karakter var bra, og gav endel til serien. At folk slutter slik skjer jo selvsagt, men jeg mener i dette tilfelle at det var et tap for serien. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 TNG er det beste jeg har sett men enterprise var og bra, men ikke før sesong3. Helt anen type sci-fi enn tng. Blei så hekta at jeg glodde fra kvelden til dagen etterpå. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Har begynt på Enterprise DVD 2 nå.... er ikke imponert enda... -men skal holde ut en stund til og se om det tar seg opp... *live long and prosper* Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det som er fint nå er at viasat4 har begynt å sende TNG Problemet mitt er at jeg har sett alle episodene så mange ganger, at jeg husker absolutt alt. Men likevell er jeg nødt for å se de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå