sinnaelgen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg har 10 av enkelt filmene. er det alle som er laget ? skulle ønske jeg viste om noen butikker som leide ut eller solgte hele serien. så en viss oversikt en gang med da kostet det vist opp mot 20 000 for alt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, Star Trek XI kommer i 2009. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 koster ca. 2500kr pr. serie fra usa hvis du har sone 1 spiller. selv har jeg hele TNG i norsk versjon som kostet 1000kr pr sesong den gang jeg kjøpte den, så har jeg hele DS9 i sone 1 som kosta med 2500 med frakt og moms. så har jeg hele voy i sone 1 bestillt fra kina. har hele enterprise i norsk verjon også kosta meg 3000 en gang i tiden. TOS har jeg ikke giddet å kjøpe da den er alt for dyr for en slik gammel og sliten serie også er det bare 3 sesonger. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 koster ca. 2500kr pr. serie fra usa hvis du har sone 1 spiller. selv har jeg hele TNG i norsk versjon som kostet 1000kr pr sesong den gang jeg kjøpte den, så har jeg hele DS9 i sone 1 som kosta med 2500 med frakt og moms. så har jeg hele voy i sone 1 bestillt fra kina. har hele enterprise i norsk verjon også kosta meg 3000 en gang i tiden. TOS har jeg ikke giddet å kjøpe da den er alt for dyr for en slik gammel og sliten serie også er det bare 3 sesonger. 9244599[/snapback] Ja fy koster mye peng. Min DS9 er fra USA (box) Voyager er norske, same med enterprise. Har norsk TOS. TNG er slim pack pga av at eg hadde so mye på vhs so drøya med å kjøpe for a spare litt peng. Skulle bare kjøpt dei fra USA (sukk) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 MEN så er spørsmålet....hvilken serie skal jeg se nå sommatcher TNG eller kanskje er even better? Prøvde å se en episode med Enterprise, men det var jo bare søppel! Synd at du ikke likte Enterprise, ihvertfall fram til sesong 3. Selv synes jeg den hadde endel bra episoder. Blant mine sc-fi favoritter er serien Lexx Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Synd at du ikke likte Enterprise, ihvertfall fram til sesong 3. Selv synes jeg den hadde endel bra episoder. Blant mine sc-fi favoritter er serien Lexx 9245566[/snapback] Kan jo se et par episoder til, men syntes det var et langt skritt tilbake fra TNG... til og med før føderasjonen var litt uvirkelig... hehe Venter nå på the complete series av DS9... håper det blir bra... Endret 10. august 2007 av Qtecman Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Enterprise var et steg i feil retting, etter DS9 er den tiden helt klart den som har mest å komme med, å da flytte seg fra den og dra langt til bake er bare kjedelig, sesong 3 av enterprise var ok, men ellers kjedelige saker. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 DS9 er verdt å se bare pga 2 episoder tilogmed 4x03 "The Visitor" og 6x19 "In the Pale Moonlight"" Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 de forskjellige seriene av star trek er ikke kronologisk etter hverandre , men skjer mer eller mindre på samme "tid". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 TNG og DS9 overlapper med 1 eller 2 sesonger, mens DS9 og Voy overlapper med 3 sesonger. så de femten årene fra første epsiode av TNG til siste av Voy er real time, det har godt 15 år i TNG universet Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 da trenger man en hel ferie bare for å se alle filmene og seriene. bare men finner fram den i kronologiske rekefølgen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 tok meg 3 uker å se DS9/Voy Back to back. det letteste er jo å se TNG-DS9-VOY så kan man se filmene 1-10. filmene og seriene er ganske separate saker, bare husk å se TNG filmene 7-10 etter du har sett ferdig TNG serien, Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 DS9 er verdt å se bare pga 2 episoder tilogmed 4x03 "The Visitor" og 6x19 "In the Pale Moonlight"" 9251023[/snapback] det er jeg egentlig enig i de 2 episodene er gode, men likte ikke avsluttingen, den ble litt anti klimaks Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) da voyger ble avsluttet etter 2 sesonger på tv2 var det vis ikke laget flere . stemmer det ? jeg fant ingen som lede ut eller solgte sesong 3 her i Norge. må vist sjekke det mer. det er blir slik at det jeg har sett av startrekk er de seriene som gikk på tv2. så har jeg opptak på vhs av de 9 første filmene (fra canal digital ) . og kjøpt nr 10 på dvd . Endret 10. august 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Alle de nyere seriene, med unntak Enterprise, har 7 sesonger hver. Enterprise har 4. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Også hvis du orker ræva skuespillere som spiller.... ræva så se Voyager.. 9235457[/snapback] Da er vi 2, Janeway virker hurpete og arrogant, for å ikke nevne den episoden der Janeway og Tom Paris prøver å reise i transwarp og blir til slimete dyr som parrer seg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 da voyger ble avsluttet etter 2 sesonger på tv2 var det vis ikke laget flere . stemmer det ? jeg fant ingen som lede ut eller solgte sesong 3 her i Norge. må vist sjekke det mer. det er blir slik at det jeg har sett av startrekk er de seriene som gikk på tv2. så har jeg opptak på vhs av de 9 første filmene (fra canal digital ) . og kjøpt nr 10 på dvd . 9252853[/snapback] da TV2 viste de 2 første sesongene av voy var voy ferdig. Svensk TV hadde vist alle 7 seongene Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Også hvis du orker ræva skuespillere som spiller.... ræva så se Voyager.. 9235457[/snapback] Da er vi 2, Janeway virker hurpete og arrogant, for å ikke nevne den episoden der Janeway og Tom Paris prøver å reise i transwarp og blir til slimete dyr som parrer seg 9252931[/snapback] ahhh ja.. "Threshold" er vel blitt kåret til tidenes dårligeste episode alle som er ivolvert i den episoden later som den ikke eksisterer.. samme som microsoft gjør med Win ME men det virkelige tragiske er at den slo DS9 "The Visitor" i 1996 på Emmy utdelingene (beste sminke) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ja for en møkka episode. SG1 har en slik epiosde også. episoden hathor, den regnes ikke som canon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå