aurstad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Som topic sier så jeg trenger jeg en router som kan hjelpe meg med og dele 2 forskjellige internett oppkoblinger mellom pc'ene / serveren. Tilkoblingen til internett vil være henholdsvis 25mbit /10 mbit (35mbit) eller i beste fall 100mbit / 10mbit (110mbit). Den må kunne takle en god del connections på samme tid. Den må ha minimum 4 porter, kanskje helst 8. Trådløst er ikke nødvendig. Traffic shaping / Load balancing er også ønskelig hvis mulig.. Kan dere foreslå noen routere som kan takle dette uten at det koster skjorta..? Jeg har en eldre p3-700 celeron jeg hadde kunnet satt opp med ekstra nettverkskort, men linux kunnskapene er litt rustne.. Forslag til distro som kunne egnet seg til dette? Endret 8. august 2007 av aurstad Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Har selv 2900VG men denne er utgått så kan anbefale denne Draytek 2910 (2 wans ) mener å huske at den støtter 15000 natinger selges for rundt 1600 kr nok på diverse webshops i utlandet nå som dollern e så lav *så ut om det bare var fail over * Endret 8. august 2007 av AndrewL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå