Gå til innhold

Acer 5613 med en positiv feil

bjalle

Anbefalte innlegg

Elprice ringte meg nettopp(De låvet å ringe meg i går viss de fikk inn en laptop slik de kunne sjekke skjermkortet), de hadde fått inn en slik laptop. Og han kunne bekrefte at i den latopen var det geforce 7600, han var også så grei og sjekket videre litt høyere i systemet. Han fant ut at det hadde blitt sent ut et parti på ca 7000 maskiner med dette skjermkortet, grunnen var ukjent. Men det var ingen måter å finne ut om maskinen hadde 7300 eller 7600 på forhånd så her var det bare å håpe du var heldig, men sjangsen for at du får 7600 nå er vel større enn 7300 for øyeblikket.

Så da tror jeg forhåpentligvis at det ikke er noen driver feil og at det faktisk er et 7600 kort i mangen av maskinene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elprice på Nordås (Bergen) hadde iallefall 7600.

Apropos det, hvilke drivere er til dette kortet?

9302434[/snapback]

Drivere fra acer som er tilpasset vista så dvalemodus,suspend osv skal virke,kommer garantert bedre drivere av nyere dato etterhvert på acer sin driverside.De fleste nye bærbare i dag har heller ikke vista drivere som er optimale men det kommer nok etterhvert.

Lenke til kommentar
Det er 14 dager returrett på alle nye varer(for dere som har fått feil eller angret)

9302266[/snapback]

Da vet du ikke hva du snakker om, for det gjelder KUN ved kjøp på nett, noe de færreste her tydeligvis har gjort. Jeg har forøvrig anbefalt denne maskinen til mine venner som skal studere, får håpe noen får ut finger'n og kjøper snart :-P

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at maskinen jeg bestilte fra Elprice.no tirsdag kveld, innholder GeForce 7600. Sitter å skriver på den her og nå.

9301326[/snapback]

Høres bra ut, bestilte min også på tirsdag kveld/natt, og har enda ikke fått den. Kommer vel i morgen til Nord-Norge tenker jeg =)

Lenke til kommentar
Det er umulig å vite. Nummeret står på siden av esken på en hvit lapp

9298233[/snapback]

Det er jo ikke umulig å vite hvis det står på lappen...?

9300193[/snapback]

nummeret ender med:

175 = intel GMA 950

177 = Geforce 7300 ELLER 7600...

Lenke til kommentar
Det er 14 dager returrett på alle nye varer(for dere som har fått feil eller angret)

9302266[/snapback]

Da vet du ikke hva du snakker om, for det gjelder KUN ved kjøp på nett, noe de færreste her tydeligvis har gjort. Jeg har forøvrig anbefalt denne maskinen til mine venner som skal studere, får håpe noen får ut finger'n og kjøper snart :-P

9302712[/snapback]

På nettkjøp er det 3 måneder eller 1 år hvis du ikke får angreskjema,Webshoper sier 14 dager det er feil(over disk er 14 dager)med gyldig kvittering

Fra angrerettloven

Kapittel 4. Angrerett ved kjøp av varer

§ 11. Rett til å gå fra avtalen (angrerett)

Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Ved fjernsalg løper fristen uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt.

Men tror ingen angrer på denne maskinen

Lenke til kommentar

Jeg spurte elprice om det ikke var 14 dagers returett i tilfelle vi skulle bli fryktelig skuffet og de nektet blankt. Prøvde å diskutere litt men dette var ikke aktuelt, og jeg kom ikke til å angre allikevel sa de.

Var nesten sikker på at jeg hadde 14 dager, godt å få det bekreftet, men lite sannsynlig at jeg angrer.

Lenke til kommentar

Elprice Ålesund(Moa) hadde DDR2 minne i laptopen som kjørte på 533Mhz IKKE 667Mhz som det ble sagt tidligere at den med 7600 kortet hadde så jeg turde ikke :no:

Har bestilt en laptop fra MPX til en tusenlapp mindre uten dedikert grafikk :( Kommer ikke på lager før i September, er usikker på hva jeg skal gjøre :hmm:

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
Jeg spurte elprice om det ikke var 14 dagers returett i tilfelle vi skulle bli fryktelig skuffet og de nektet blankt. Prøvde å diskutere litt men dette var ikke aktuelt, og jeg kom ikke til å angre allikevel sa de.

Var nesten sikker på at jeg hadde 14 dager, godt å få det bekreftet, men lite sannsynlig at jeg angrer.

9305695[/snapback]

Selvfølgelig er det returrett.

Lenke til kommentar
Hvor lang batteri-levetid har disse maskinene omtrent?

9304132[/snapback]

Hvis man ikke bruker strømsparende funksjoner og bruker wlanantenne konstant som meg, max 2 timer.

9304229[/snapback]

Har hatt denne maskinen en uke nå, og har brukt den på fire forelesninger og noen møter. Den holder litt over 2 t 45 min med strømsparefunksjonen på og wlan aktivt.

Dette kommer vel til å minke når batteriet blir slitt tenker jeg...

Endret av Janey
Lenke til kommentar

9305695[/snapback]

Selvfølgelig er det returrett.

9306129[/snapback]

det er angrefrist på alle norske nettbutikker , men ikke i vanlige butikker. Som oftest er det 14 dagers angefrist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...