Gå til innhold

Acer 5613 med en positiv feil

bjalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror jeg kjøper denne, men kan den brukes til litt spilling (ikke topp kvalitet nødvendigvis) og som "tv" (avspilling av filmer) selv om det kommer 7300 kort på den?

9294321[/snapback]

Jeg skal ha den om den har 7600, om den ikke har det går jeg for en annen acer. Er det noen som faktisk har fått 7600?

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar

De kunne ikke sjekke for meg, for da måtte åpne pakken og da kan de ikke selge den som ny. Sjekke nettopp den vi fikk i hus, kjøpt fra Elprice i Sandnes, med 7300! NEI &%¤/(

Men dette visste jeg jo egentlig, slike ting er alltid for godt til å være sant for meg og samboeren min. Men det har egentlig ikke så veldig mye å si, siden den ikke kommer til å bli brukt til mye spilling.

Men allikevel surt :thumbdown:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en til muttern i dag (16/8-7) kl 1930 på elprice på vinterbro, og jeg fikk 7600. Det er ingen måte å finne ut hvilken versjon du har før du har startet opp pc'en og gått gjennom installasjons runden som tar rundt en halv time for så å gå inn i enhetsbehandlingen og se...

Ingen merker hverken på pc, eller på eske som sier at det er 7600.

Lenke til kommentar
Sats på butikker som har påslåtte utstillingsmaskiner. Er det på den, er det nok samme på lageret.

9297176[/snapback]

Skulle gått an å plugge den i kontakt på butikken for å sjekke :p Har den bare 7300 så vil jeg egentlig ikke ha den :(

9297196[/snapback]

Ganske vanskelig å sjekke dette i butikk egentlig. Maskinene kommer med preinstall dvs at de må pakke ut PC'n, klargjøre den (dvs fullføre innstallasjonen) for så å sjekket om den har det eventuelle kortet.

Lenke til kommentar

Rambrikkene i maskinen er hyundai pc5300-ddr2 667 mhz hvis det skulle ha noen interesse,Maskiner med 7600 kort er merket med P/N lx agqx.(177)på orginal emballasje 177 er ndvidia kort,lavere tall er intel grafikk.Vet bare at andre med 7600 kortet har hatt 177 i P/N: på emballasjen,men 100% sikker på at det bare er 7600 kortet er jeg ikke.

Lenke til kommentar
7300 maskoner har også nummer som slutter på på 177.

Integrert inter greier har nummer som slutter på 175.

Du har angrerett ved internettkjøp, men ikke butikk kjøp. (husk frakt begge veier da...)

9297762[/snapback]

Hvor på embalasjen står dette nummeret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...