Gå til innhold

Blir man bannet fra live visst 360en er flashet?

Mikr89

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg lurer på dette,er fordi jeg har tenkt og kjøpe en xbox 360 med ixtreme firmware fra modnet,og lurer på om det er større kjangs for og bli bannet fra live visst jeg også får dvd drevet flashet, til og gå mer stillegående?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden gikk fort off topic, hva dere synes om ixtreme og lignende rent moralsk er ikke tema for denne tråden. Ønsker dere ikke å hjelpe trådstarter med slikt er det bare å la være å poste.

Vi stenger normalt ikke tråder som ikke er i strid med retningslinjene, og det er ikke greit å prøve å spamme ihjel en slik tråd, uansett hva man måtte synes om emnet. Mener dere det er eller burde være i strid med forumets regler kan dere rapportere det, så vurderer vi det.

Og det er under ingen omstendighet OK å gå på person i en tråd. Trådstarter stiller et enkelt spørsmål, i en høflig og saklig tone, og samme tone forventes av de som svarer. Det fremgår av Retningslinjenes punkt 1:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Videre er det ikke OK å svare på poster som bryter retningslinjene. Slikt skal rapporteres, ikke besvares. Det fremgår av Nettiketten:

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet.

Jeg har slette en rekke poster her nå. Hold dere til tema. Om backup og modding er nødvendig og OK kan dere diskutere i en egen tråd.

Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...