Gå til innhold

Hvor mange øl må du drikke før jenta blir pen?

Latskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damen blir ikke noe pen, det er jeg som blir mindre kresen.

9260084[/snapback]

hehe..godt sagt egentlig..hehe

Jo mer man drikker jo mindre tenker det store hode og jo mindre det store

hode tenker jo mer tenker det små hodet..hehe

Men går du over den fine linjen så slutter begge hodene å tenke..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
jaja:p

når jeg var 14 så dro jeg på fest med noen kompiser. Og der var det den absolutt styggeste orangehåra attenåringen jeg noen sinne har sett. Se for dere: 10%grisenese, 40% orange hår, 30% pupper 20 % rumpe og 10 % fett... ææææ jeg angrer!:(

9235304[/snapback]

Når ble 10% fett dårlig? ...

Lenke til kommentar

Hahahaha jaja. Når jeg kom inn så ser jeg dette: også kommer beskrivelsen.

10 % av det jeg så var grisenesa. Håret var veeeeldig, hva skal jeg si? Det liksom bare var der dermed 40%, puppene var selvfølgelig mye = 30% rumpa var 20% og resten var fettet på 10%

Med veldig mye pupper, veldig mye rumpe og atpåtil 10% fett, så var hun vel ikke akkurat slank.

Lenke til kommentar
Med veldig mye pupper, veldig mye rumpe og atpåtil 10% fett, så var hun vel ikke akkurat slank.

9261003[/snapback]

Så du har ikke noe til overs med store/fyldige rumper og pupper? Pedobear-award til deg. :p

Når en er full er vel det viktigste at en faktisk finner hullet. Når dama er så stor at magen dekker inngangen, begynner det å gå for langt.

Endret av aadnk
Lenke til kommentar
jaja:p

når jeg var 14 så dro jeg på fest med noen kompiser. Og der var det den absolutt styggeste orangehåra attenåringen jeg noen sinne har sett. Se for dere: 10%grisenese, 40% orange hår, 30% pupper 20 % rumpe og 10 % fett... ææææ jeg angrer!:(

9235304[/snapback]

Med andre ord, du p*lte henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...