Gå til innhold

Hvor mange øl må du drikke før jenta blir pen?

Latskap

Anbefalte innlegg

Jeg klarer rett og slett ikke å drikke en jente pen. Er a stygg så er a stygg når jeg er full også. Men, mindre pene blir fort penere etter et par six-packer...

9247355[/snapback]

You say potato ogsåvidere ;)

9235901[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig går det som regel i "fuckable" og "not fuckable" (det er masse regler innvolvert her).

Men etterhvert kommer man til punktet da man (hvertfall jeg) tenker: Faen heller, hadde vært godt med litt action nå. (Masse faktorer spiller inn her, hovedsaklig litt alkohol blandet med lenge siden siste knull) når det skjer så blir det til "fitte = fitte"

Det er problematisk :p

Lenke til kommentar

Latskap: Nei. Heller omvendt, mange pene jenter jeg angrer på at jeg ikke har rotet med, men nok om det ...

OML: det var en fin måte å vri seg unna på. Problemet er at alle blir pene når du drikker;)

9237071[/snapback]

Er hun ikke pen, er hun ikke pen, sånn er det bare. Drikke hjelper ikke på sånt ;) Støtter mer det Kiimmeen sa :)

Lenke til kommentar
Heisann, jeg tenkte på noe for noen dager siden når jeg var på fest. Jeg må ha drukket rundt 10-11 pils før en stygg jente blir pen slik at jeg kan rote med henne. Og dette må da være ganske likt for alle? Selvfølgelig går det grenser på hvor stygg jenta kan være men etter så mange øl begynner jeg å tenke " faen heller.. jeg er kåt " så bare prøver jeg meg.

Hvor mange øl trenger dere? Og har dere noen spesielle opplevelser?

:D

9235229[/snapback]

Lenke til kommentar
Det kommer jo selvsagt an på hvor stygg jenta er. Noen er no-no uansett.

9236329[/snapback]

Pøh... blir du full nok så trenger de sikkert ikke ha innovertiss en gang :p

9236334[/snapback]

XD haha, Da skal man ha drikki LITT for mye. (Eller noe man ikke ha burde drikki i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...