Gå til innhold

Hvor mange øl må du drikke før jenta blir pen?

Latskap

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg tenkte på noe for noen dager siden når jeg var på fest. Jeg må ha drukket rundt 10-11 pils før en stygg jente blir pen slik at jeg kan rote med henne. Og dette må da være ganske likt for alle? Selvfølgelig går det grenser på hvor stygg jenta kan være men etter så mange øl begynner jeg å tenke " faen heller.. jeg er kåt " så bare prøver jeg meg.

Hvor mange øl trenger dere? Og har dere noen spesielle opplevelser?

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja:p

når jeg var 14 så dro jeg på fest med noen kompiser. Og der var det den absolutt styggeste orangehåra attenåringen jeg noen sinne har sett. Se for dere: 10%grisenese, 40% orange hår, 30% pupper 20 % rumpe og 10 % fett... ææææ jeg angrer!:(

Lenke til kommentar
jaja:p

når jeg var 14 så dro jeg på fest med noen kompiser. Og der var det den absolutt styggeste orangehåra attenåringen jeg noen sinne har sett. Se for dere: 10%grisenese, 40% orange hår, 30% pupper 20 % rumpe og 10 % fett... ææææ jeg angrer!:(

9235304[/snapback]

Hawt damn, 110%, jo!

Lenke til kommentar
OML: det var en fin måte å vri seg unna på. Problemet er at alle blir pene når du drikker;)

9237071[/snapback]

Til og med Amalie?

9237128[/snapback]

Jeg vet ikke hvem amalie er, men det finnes garantert jenter som IKKE blir pene uansett hvor mye du har fått i deg. Kan godt legge opp bilder men får nok ikke tillatelse fra personen:p

Lenke til kommentar
Hmm, tror jeg skal begynne å ta med et referansebilde av ei schtøgg ei i lommeboka. Når hun nærmer seg en 5-er er det på tide å ta et glass vann, og når hun er en klar 8-er går jeg hjem (hvis ikke alene, må det minst være med en 9-er).

9237310[/snapback]

HAHAHAHA genialt!

Du må ha en referanse limt på hver ølflaske!!;D

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...