Fat_Board Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei sitter her med en HP DV 6060 laptop og lurte på om jeg kunne få klokket den litt og hvordan jeg kan få gjort det? Har ikke prøvd dette før men håper på hjelp da! Her er specsa - AMD turion 64 X2 Prosessor TL-52 - 1024MB DDR2 667MHz/2 - 120 GB harddisk 5400 rpm - Grafikkort: Nvidia GeForce GO 7200 128MB Jeg spiller for det meste BF2 og kommer nok til å fortsette der. Men jeg får ikke kjørt så mye i medium oppløsning og av og til krasjer spillet! Var ikke jeg som valgte denne pcen men det får nå være. Håper dere kan hjelpe meg. Har kommet over et program som heter "Powerstrip" og har lett litt i det og ser ut til å få ordnet litt på skjermkortet. En siste ting. Hvordan får jeg vifta til å gå enda mer på pcen? Den blir drit varm på 5 min! Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dell er de eneste laptopan som er overklokkbar. Kan hende du kan kjøre noe voltmod eller be noen BIOS fabrikant mekke en "rouge" bios for deg, tror dem ikke skal ha mere enn 500,- for slikt. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) vifta går jo bare når den trenger power strip er kos det , legg in noen optimaserte drivers etc hjelper også litt og kanskje cleene pcen din for all shit bård:P man kan jo altids software overklokke da:P men det med dell og oc er litt tøft syns jeg:D kan kjøre helt opp til 3,16 ghz , rimelig sykt med tanke på det er fabrikat pc . Endret 8. august 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå