Rippz0r Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk idag SLI til mine to GeForce 8800GTS kort, og lurer bare på hvilken "ytelsesevne" som passer best. Siden jeg har Nvidia Control Center på norsk så er de valgene jeg har å velge mellom: 1: "Fremtving gjengivelse med delte bilder" 2: "Fremtving gjengivelse med annehvert bilde 1" 3: "Fremtving gjengivelse med annehvert bilde 2" 4: "Modus for èn GPU" Hvis du selv har SLi så ligger disse instillingene på Advanced inne på Control Center. Har testet litt frem og tilbake med de forskjellige men finner ikke ut hvilken som er best, eventuelt hvilken som lønner seg mest å bruke. Noen som har vært inne å sett på samme instillingene og eventuelt har noen råd? Kom opp i en nesten 12k i 3DMark, og såvidt jeg vet så er det ganske greit men om noen av de andre modusene gjør det bedre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk idag SLI til mine to GeForce 8800GTS kort, og lurer bare på hvilken "ytelsesevne" som passer best. Siden jeg har Nvidia Control Center på norsk så er de valgene jeg har å velge mellom: 1: "Fremtving gjengivelse med delte bilder" 2: "Fremtving gjengivelse med annehvert bilde 1" 3: "Fremtving gjengivelse med annehvert bilde 2" 4: "Modus for èn GPU" Hvis du selv har SLi så ligger disse instillingene på Advanced inne på Control Center. Har testet litt frem og tilbake med de forskjellige men finner ikke ut hvilken som er best, eventuelt hvilken som lønner seg mest å bruke. Noen som har vært inne å sett på samme instillingene og eventuelt har noen råd? Kom opp i en nesten 12k i 3DMark, og såvidt jeg vet så er det ganske greit men om noen av de andre modusene gjør det bedre vet jeg ikke. 9235195[/snapback] jeg pleier og bruke modus for en gpu og fremtving gjengivelse med delte bilder, fikk fullt av med framedrops og sånt når jeg prøvde ut med nr2 og nr3 som du har nevnt her. bruker modus for en gpu når jeg ser filmer i wmv format for det blir fucka hos meg viss jeg bruker noen av de andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er SLI? 9236761[/snapback] kort sagt: du "kobler" sammen to skjermkort slik at ytelsen blir bedre, og du får mer skjermkort minne til sammen. Les mer om det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå