Gå til innhold

Premier league, Startoppstilling - runde 1 ?


Limahl

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Noen av dere er sikkert hardbarket fans som i tillegg til å være lojale til sitt lag, faktisk har endel greie på hva som foregår i klubben!

 

Så spørsmålet mitt til de av dere som har oversikt eller kanskje til og med litt "innside information":

 

Noen som vet mest sannsynlige startoppstilling på ManU, Chelsea, Arsenal og Liverpool??

 

Hilsen Limahl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

van der Sar

 

Brown - Vidic - Ferdinand - Evra

 

Ronaldo - Carrick - Scholes/Hargreaves - Giggs

 

Tevez - Rooney

 

Scholes kan bli klar, ser det ut som, men har vært skada, så det overrasker meg ikke om Fergie spiller Owen istedet.

 

Og Tevez er også usikker, men jeg forventer å ha han i trøya før den tid.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
----------------Reina----------------

 

Finnan---Agger---Carragher---Riise

 

Pennant---Gerrard---Alonso---Kewell

 

-------------Torres---Kuyt------------

 

 

 

 

Er vel noe slikt jeg håper på :)

9235215[/snapback]

Samme her, det er nok den beste oppstillinga til Liverpool for øyeblikket, med Masche, Babel, Voronin, Crouch, Benayoun osv i bakhånd.

Lenke til kommentar

Hadde vi bare hatt en bedre venstreback... Ellers liker jeg den oppstillingen. :)

9236890[/snapback]

 

Neiss.. Spiller alle opp mot sitt beste, og laget fungerer sammen så tror jeg dette kan bli bra. Såklart må de to på topp putte, men det satser vi på at de gjør :cool:

9236947[/snapback]

 

Håper og tror at Kuyt putter mye mer i år med Torres som makker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
----------------Reina----------------

 

Finnan---Agger---Carragher---Riise

 

Pennant---Gerrard---Alonso---Kewell

 

-------------Torres---Kuyt------------

Er vel noe slikt jeg håper på :)

9235215[/snapback]

Hadde vi bare hatt en bedre venstreback... Ellers liker jeg den oppstillingen. :)

9236890[/snapback]

 

Det er ikke mange baklengs vi får som følge av feil på venstrebacken. Dessuten så kommer nok Heinze også over til syvende og sist. Når Aurelio er frisk så har vi trippel dekning bak der.

 

Jeg tror forøvrig at Voronin starter i stedet for Torres.

Lenke til kommentar

---------------------------------van der Sar-------------------------------------------------------

 

 

Pique------------------Vidic------------------------Ferdinand-------------------------------Evra

 

 

 

 

------------------------------------Hargreaves----------------------------------------------------

 

 

C.Ronaldo------------------------------------------------------------------------------------Nani

 

 

---------------------------------------Carrick------------------------------------------------------

 

 

 

----------------------Tevez--------------------------Rooney--------------------------------------

 

 

 

Innb: Ben Foster

Neville

Giggs

Scholes

Dong F.

Lenke til kommentar
---------------------------------van der Sar-------------------------------------------------------

 

 

Pique------------------Vidic------------------------Ferdinand-------------------------------Evra

 

 

 

 

------------------------------------Hargreaves----------------------------------------------------

 

 

C.Ronaldo------------------------------------------------------------------------------------Nani

 

 

---------------------------------------Carrick------------------------------------------------------

 

 

 

----------------------Tevez--------------------------Rooney--------------------------------------

 

 

 

Innb: Ben Foster

         Neville

         Giggs

         Scholes

         Dong F.

9244694[/snapback]

 

Kan godt hende du har rett, men er ikke Pique stopper ?

Dessuten skal det vel ganske så mye til for at Nani starter i stedet for Giggs !

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Akkurat nå, som jeg vet mer om laget er jeg veldig usikker, Anderson er jo ikke helt klar før om et par uker. Han kan spille, men ikke i toppform før to uker.

 

Tevez er klar, men får ikke debuten før City-kampen, med mindre Fergie prøver på noe fikst mot Reading. Hadde sjokkert alle om han plutselig løp ut på banen :!:

 

Neville er ikke klar før om minst tre uker, mens sjefen sjøl har sagt at alle de tre nye (Nani, Anderson og Hargreaves) vil være med i troppen.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
----------------VDS

 

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra (er nesten helt sikker på forsvaret)

 

------------Hargreaves (i defensiv midtbanerolle)

 

------Ronaldo - Carrick - Giggs

 

--------------Scholes (offensiv midtbane)

 

--------------Rooney

 

Benken er mest sannsynlig

 

Kuszczak (DRITTNAVN!)

Silvestre

Nani

Anderson

O'Shea/Fletcher

 

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, som jeg vet mer om laget er jeg veldig usikker, Anderson er jo ikke helt klar før om et par uker. Han kan spille, men ikke i toppform før to uker.

 

Tevez er klar, men får ikke debuten før City-kampen, med mindre Fergie prøver på noe fikst mot Reading. Hadde sjokkert alle om han plutselig løp ut på banen  :!:

 

Neville er ikke klar før om minst tre uker, mens sjefen sjøl har sagt at alle de tre nye (Nani, Anderson og Hargreaves) vil være med i troppen.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
----------------VDS

 

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra (er nesten helt sikker på forsvaret)

 

------------Hargreaves (i defensiv midtbanerolle)

 

------Ronaldo - Carrick - Giggs

 

--------------Scholes (offensiv midtbane)

 

--------------Rooney

 

Benken er mest sannsynlig

 

Kuszczak (DRITTNAVN!)

Silvestre

Nani

Anderson

O'Shea/Fletcher

 

Tror jeg.

9251830[/snapback]

 

Ja, det laget tror jeg og !

Lenke til kommentar

Hva med Sagna på Arsenal, han bør vel være rimelig sikker fra start?

Og på Everton kan Jagielka få spille fra start?

Carsley på Everton bør også være med fra start?

Ser at Totenham har en bra spissrekke i år, vil Bent være i startoppstillingen tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...