gasolina Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg lurer på om jeg har skadet digitalkameraet mitt. Evt at jeg har rotet det til med noen instillinger. Tar jeg bilde imot litt lys blir bildet helt hvitt. Videokamerafunksjonen fungerer som den skal. Har prøvd å forandre noen av innstillingene men uten hell. Kameraet er et Canon IXUS 50. Noen som har vært borti lignende? hilsen kameraklossmajor Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har du mulighet til å legge ut et bilde? Du kan bruke vedlegg-funksjonen om du komprimerer bildet og/eller setter ned oppløsningen på det. Men jeg tror nok kameraet trenger service. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 hmm...merkelige greier, skulle ta et bilde for å legge ut som du ba om, men nå ble bildene ordentlige. Riktignok er det ikke spesielt lyst på denne tiden av døgnet heller, men ikke engang mot en spotlight ble bildet hvitt. Får prøve imorgen hvis det er sol og se om kameraet får tilbakefall. Har en viss følelse om at det har betydning at kameraet har vært liggende en del i bilen, med di temperatursvingningene det medfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå