Gå til innhold

Er Olsenbanden en kopi av den danske versjonen?

peet-79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Julekalender er også en opprinnelig dansk idé, som ble omgjort til en norsk utgave som var overlegent bedre enn den danske (etter det jeg har hørt, jeg har aldri sett originalen). Så Olsenbanden er ikke alene. Bryr meg egentlig ikke om at det er en kopi, så lenge det er en god en. :!:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Men deal or no deal. Det er norsk det .... Og Jeopardy! Og Homsepartuljen!

9238190[/snapback]

Ikke helt sikkert på hva du skal fram til (og ironi funker som regel ganske dårlig på nett), men ingen av de er norske konsepter.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Han tenkte sikkert på den "orginale" Fleksnes. Uansett så greier jeg ikke se på dansk Olsen Banden. De hermer alt for mye. :p (selv om det er motsatt).

Lenke til kommentar

Om det er kopi eller ikke har ingenting med filmkvalitet. Olsenbanden er bra filmer, det bryr meg fint lite om de er kopi. Noe som ikke er bra, er at de har laget Olsenbanden jr, den kunne de ha spart seg. Ei jente som går i 4. klasse spurte meg en gang: "Visste du at det finnes en voksen versjon av Olsenbanden Jr?". Jeg ble rett og slett skremt over at noen barn ikke lenger kjenner til den orginale Olsenbanden.

Lenke til kommentar
Om det er kopi eller ikke har ingenting med filmkvalitet. Olsenbanden er bra filmer, det bryr meg fint lite om de er kopi. Noe som ikke er bra, er at de har laget Olsenbanden jr, den kunne de ha spart seg. Ei jente som går i 4. klasse spurte meg en gang: "Visste du at det finnes en voksen versjon av Olsenbanden Jr?". Jeg ble rett og slett skremt over at noen barn ikke lenger kjenner til den orginale Olsenbanden.

9242107[/snapback]

Sånn er det alltid når det lages nye versjoner av et konsept.

"Fy fane Behind blue eyes er en dødsbra sang ass. Limp Bizkit ftw"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...