tinkamolly Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei.Når jeg skal sarte opp min Acer pc så kommer det hele tiden opp: Kontrollere Filsystem Fat 32 på C .En av diskene må kontrolleres for konsekvens.Slik står den i flere timer uten at no skjer.Hva skyldes dette.Jeg har formatert hardisken,men problemet er der fortsatt.Noen som har noen tips å komme med Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det skyldes nok at det finnes feil på sektorer i disken. Prøv å laste ned et disk utility fra produsenten av harddisken. Den sjekker disken for feil. En Feilrapport herfra som medlegges ved en retur gir deg som regel raskt en ny disk. Lenke til kommentar
tinkamolly Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det skyldes nok at det finnes feil på sektorer i disken. Prøv å laste ned et disk utility fra produsenten av harddisken. Den sjekker disken for feil. En Feilrapport herfra som medlegges ved en retur gir deg som regel raskt en ny disk. 9235307[/snapback] Hei da har jeg fiksa det,Jeg skifta harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå