Gå til innhold

Studering med håp om sannhetens komme


Anbefalte innlegg

Oppfordrer folket til og begynne og studere tingene nøye.. Min påstand er at Bibelen er Genial og at den er helt sann.

9235005[/snapback]

 

Så du skal da straffe de som er homofili, drepe, voldta osv?

At jesus gjorde vann til vin? høres ikke ut som en troverdig dokumentar spør du meg.

9240892[/snapback]

Kan jo bortforklares med at disse menneske som ble servert skivpet sikkert var så dritta at de ikke merka forskjell :tease:

Endret av trra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppfordrer folket til og begynne og studere tingene nøye.. Min påstand er at Bibelen er Genial og at den er helt sann.

9235005[/snapback]

 

Så du skal da straffe de som er homofili, drepe, voldta osv?

9280292[/snapback]

 

Han representerer tveit frikirke så det er ikke godt å vite hva han mener.

Vet ikke hva han mener om homofili og voldta, men drap er vell ok.

fant et sitat han har skrevet tidligere:

 

"Kan jeg komme og drepe deg? Seriøst det er bare og si hvor du bor så

dreper jeg deg gjerne ;-P"

Lenke til kommentar
Jeg har studert livet, og verden jeg bor i, samt bibelen og koranen, siden jeg var liten. Så jeg mener jeg har en god del kunnskaper som kansje folk vil nyte godt av og få høre...

 

 

Livet OG verden du bor i? En og samme ting for meg ihvertfall... Biblen OG koranen? Virkelig? Mora di var.... og faren din var ....... (sett inn muslim og kristen der det passer)

:dribble:

 

Du har altså IKKE studert noe vitenskap? Det er selvfølgelig bare tull, ikke sant? Bare noe de finner på det ikke sant, for NOE skal de jo de glupeste av oss leve av også ikke sant?

 

Jeg tror du er et troll......

 

Jeg vil at dere skal undersøke alle begrepene dere ikke forstår, og komme til meg om dere setter dere fast ok?? Lager en topic av dette slik at jeg kan bruke den til det i steden! :)

 

Skriv ned det dere finner.. Kan også spørre om det er noe dere lurer på.

 

Vi sitter fast her, hjelp oss da er du snill. Er du et troll eller ikke?

 

 

Herregud så mye rare folk det er her i verden....

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Min påstand er at Bibelen er Genial og at den er helt sann. Den har jeg løst med logikk.

...

Jeg vil at dere skal undersøke alle begrepene dere ikke forstår, og komme til meg om dere setter dere fast ok??

9235005[/snapback]

 

Ok. Jeg vil begynne med to spørsmål som plager meg. Det kommer mer om jeg synes du løser dem på en god måte. Siden Bibelen er helt sann, genial, og du har løst den med logikk, så kanskje du kan gi meg et godt svar på disse to spørsmålene:

 

Hvilket kryp er det som har vinger og går på fire føtter?

Alt kryp som har vinger og går på fire føtter, skal være en styggedom for dere. --3 Mos 11,20

 

Er flaggermusen en fugl?

Alle rene fugler kan dere spise. Men disse fuglene må dere ikke spise: ørnen, lammegribben og svartgribben, glenten og alle slags falker, alle slags ravner, strutsen, uglen, måken og de forskjellige slags hauker, kattuglen, hubroen og sløruglen, pelikanen, åtselgribben og skarven, storken og alle slags hegrer, hærfuglen og flaggermusen. --5 Mos 14,11-18

Lenke til kommentar
Min påstand er at Bibelen er Genial og at den er helt sann.

Her sluttet jeg å lese.

 

Jeg studerte Harry Potter, og min påstand er at trollmenn lever skjult i vårt samfunn.

 

:hrm:

9280491[/snapback]

 

 

Kanskje Harry Potter om tusen år har gått på vannet, sklidd på oljeberget og flydd opp til himmelen.... hvem vet? Folk tror jo, når alt kommer til alt, på alt mulig rart og det hadde jo ikke vært noe rarere enn denne biblen, som foresten ikke omhandler en dritt av dagens samfunn i det hele tatt, noe nevnte Harry Potter gjør. Skulle stått om internett i biblen vet du, men den gang ei :dribble::tease:

Lenke til kommentar
Jeg har studert livet, og verden jeg bor i, samt bibelen og koranen, siden jeg var liten. Så jeg mener jeg har en god del kunnskaper som kansje folk vil nyte godt av og få høre...

 

Oppfordrer folket til og begynne og studere tingene nøye.. Min påstand er at Bibelen er Genial og at den er helt sann. Den har jeg løst med logikk.. Jeg vil at de som tar oppfordringen leser bibelen som om det ikke er noe overnaturlig Gud der som er super mann i himmelen.... Jeg vil at folk bare skal lese den som en bok, heeelt vanelig bok og ungå og tolke den men lese den på en vanelig måte.. Les den som om du skulle lest filosofi, eller lære, eller som om den er skrevet av en i verden i dag som har skrevet om verden på en meget spesiell måte... Jeg vil at dere skal undersøke alle begrepene dere ikke forstår, og komme til meg om dere setter dere fast ok?? Lager en topic av dette slik at jeg kan bruke den til det i steden! :)

 

Skriv ned det dere finner.. Kan også spørre om det er noe dere lurer på.

9235005[/snapback]

Det er akkurat sånn hjernevasking fungerer. og biblen er skikkelig flink på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...