Fear the Scare Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har hørt om noe med at når du sover så får noen til å legge hånden din i vann så tisser du på deg? er det myte eller sannnhet? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Myte - de testet det på den engelske versjonen av mythbusters. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 hmm, sikker fordi jeg har sett flere steder at dfet funker, altså det er fra person til person hva det funker på Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mythbusters er litt tragisk når det kommer til slikt, da de aldri tester med mer enn én person, og de tar ikke forbehold om at det kan varierer fra person til person. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den engelske versionen av Mythbusters? Finnes det flere? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kanskje brainac han mener, jeg har aldri hørt om mythbusters i england. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har sett dette prøvd på flere forskjellige personer. Har aldri funket. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 kanskje brainac han mener, jeg har aldri hørt om mythbusters i england. 9235407[/snapback] Brainiac, ja. Jeg så den episoden. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er nok en urban legende det der ja. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Men tannkrem i håret er ekkelt! Endret 8. august 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ble nesten et offer for den myten for to lan siden, jeg våknet heldigvis når de løftet hånda mi. de mente det ville virke, jeg ville ikke prøve Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hørte at det, var varmt vann på magen eller nokke sånt, men det går vell for det samme Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er litt morsomt det der, men jeg har vanskelig å tro for at det funker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er litt morsomt det der, men jeg har vanskelig å tro for at det funker 9428071[/snapback] Samme her, prøvde å gjøre det med en kamerat for noen år siden men han våknet før vi fikk lagt hånden hans oppi bøtten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå