Da_Assassin Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei. Gravde litt i rote-kassa og fant en modul til hovedkortet mitt jeg helt hadde glemt. En bluetooth sender/mottaker som kobles rett på hovedkortet. Tenkte jeg skulle teste litt, ettersom da jeg kjøpte hovedkortet for 4 og 1/2år siden hadde jeg ikke bluetooth på mobilen, noe jeg har nå. Leste litt rundt på nettet for noen artige ting man kan bruke bluetooth til på pcen, f.eks. fjernkontroll. Problemet er at jeg ikke lenger har cd'en med drivere som fulgte med hovedkortet, er tross alt noen år siden. Hovedkortet er, som skrevet i tittelen, MSI 845PE MAX2. Jeg fant ingenting på MSI sine sider, noe jeg fant litt rart. Men antok det var mulig å finne noe på nettet, men uten hell så langt. Så tenkte jeg at kanskje noen av dere muligens har den cd'en liggendes, og kan sende meg en melding, og så få ordna en liten overføring av de driverene. Jeg antar det ikke kan være store greiene. Takk Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Uen egentlig helt vite hva jeg gikk til, installerte jeg BlueSoleil, og den ordna opp i problemene mine, så det funker fint, og alt er ordnet Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Uen egentlig helt vite hva jeg gikk til, installerte jeg BlueSoleil, og den ordna opp i problemene mine, så det funker fint, og alt er ordnet 9235080[/snapback] uff.. skulle akkurat til å sende deg en trojaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå