Bjarten90 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei! Jeg skal ringe noen i USA, og jeg lurer på hvem som må betale for samtalen!? Personen i USA? Eller personen i Norge? Og hva er landsnummeret til USA forresten!? Håper noen kan svare litt raskt=) Vær så snill=) Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 du må selvfølgelig betale hvis det ikke er en norsk mobiltelefon du skal ringe til. Landskoden for usa er 1. Du må slå 00 for å komme ut av norge først. så: 001 + resten av telefonnr. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Koster å ringe for deg hvis du ringer til USA fra Norge hvis du ringer til en fasttelefon i USA eller en mobil med et abanoment (vet ikke helt hvordan det skrives) fra USA. Hvis det er en mobil med norsk abanoment så koster det for den som tar i mot samtalen og da trenger du ikke å skrive noe landsnummer foran. Landsnummeret er 0 eller 1, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hei! Jeg skal ringe noen i USA, og jeg lurer på hvem som må betale for samtalen!?Personen i USA? Eller personen i Norge? Og hva er landsnummeret til USA forresten!? 9234893[/snapback] Hvis det er en norsk mobilab. så blir personen som er i statene belastet for samtalen, du betaler bare vanlig takst. Hvis det er et amerikansk nummer så blir du belastet for samtalen. Landskode til usa er +1 eller 001. Har du videre problemer så kan du prøve f.eks å ringe utenlandsopplysningen 1882. Endret 8. august 2007 av b-real Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Med dette nr kan du ringe alle i USA : +1911 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Som om noen går på den. Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 for å ringe til USA: +001-xxx-xxx-xxxx Men jeg råder deg til for eksempel å kjøpe deg telefonkort hvis du har tenkt å ringe mye. Du sparer utrolig mye penger på det. www.telefonkort.net er en fin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå