DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei Fyrer igang mitt nyeste alias med en låt hvor jeg har samplet melodien fra Händel's Sarabande. Er ikke 100% ferdig enda (legger den ut nå, fordi jeg er skeptisk på om jeg skal mastre den), derfor hadde det vært litt greit med feedback først... Info: Produsent: Dalh pres. Van Hanson Tittel: TBA (To be announced) Lengde: 3:07 (Kun et klipp) BPM: 140.0 Sjanger: Uplifting trance / hard trance Link: Her Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Er faktisk veldig tøft, helt til kicken kommer inn. Rytmen er litt feil, så kommer sidechain-kompressoren inn (eller hva det er). Dette likte jeg dårlig. Men melodilinjen og resten av låta er faktisk veldig fengende =) Endret 8. august 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takker for en konstruktiv feedback Stilen er noe jeg vanligvis ikke ekspreminterer med, derfor blir noen ting mer random en andre. Overgangene blir også mer tilfeldige og ikke fullt så gjennomtenkte. Melodien passa mer offbeat en i rytme med kicka foresten Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hehe =) Skjønner... Liker også å eksperimentere^^ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hu hei, fengende, men er noe i lydbilde som tar skikkelig overhånd (er ikke så inne på faguttrykk ^^). Kunne godt ha vært noen bpm saktere, men det er bare min mening ^^ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hu hei, fengende, men er noe i lydbilde som tar skikkelig overhånd (er ikke så inne på faguttrykk ^^). Kunne godt ha vært noen bpm saktere, men det er bare min mening ^^ 9264098[/snapback] BPMen jeg har på denne låta er omtrent minimumskravet for sjangeren (Hard Trance ~ 140.0 BPM). Skal prøve å ekspremintere litt, og kanskje tilogmed gjøre den litt mer progressiv. Uansett, takk for feedback Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, kan være at det ikke helt passa med.. tja, var liksom som en vegg av lyd som traff deg, ble liksom litt for... tjukt smørt på brødskiva liksom (er så utrolig dårlig på "faguttrykk" når det gjelder musikk, beklager). Men stå på! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tja, trenger ikke å være Hard Trance =) 1. Litt mindre kompressor/humping i lydvolumet. 2. Ikke "wall of sound"-produksjon. 3. Litt lavere bmp. Profit ;D Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg synest den var kul. Har en til å klage på, det er slutten. Det er liksom 2 "hop" så er den slutt. 2:56 -> plutselig slutter "veggen med musikk". På under et sekund liksom. Det reagerte jeg på. Ellers var det kul! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg synest den var kul. Har en til å klage på, det er slutten. Det er liksom 2 "hop" så er den slutt. 2:56 -> plutselig slutter "veggen med musikk". På under et sekund liksom. Det reagerte jeg på. Ellers var det kul! 9268144[/snapback] Takk . Merk at det kun er en sample / utkast av låta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå