Gå til innhold

DirectX 9.0 problem

Bernt

Anbefalte innlegg

Når jeg skal installere DirectX 9.0 får jeg beskjed om at den ikke har bestått XP logo testingen. Installasjonen avbrytes. Noen som hvet hvorfot og hvordan jeg kan løse problemet. har lastet ned DirectX 9.0 Redist. Skal installere Radeon 9700 og vil ha DX9 inn før kortet og driverne. Eller kan det hjelpe å ha i kort og/eller drivere som støtter DX9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avbrytes installasjonen fordi du selv velger avbryt på logo testing spørmålet, eller avsluttes det automatisk? For logotesting i utgangspunktet kan du egentlig bare ignorere! Men hvis installasjonen avsluttes automatisk, kan det tyde på andre probs. Virker pc.n forøvrig stabilt?

Lenke til kommentar

Eneste alternativet er å trykke OK på å avbryte. Hadde jeg kunnet ignorere eller fortsette hadde det ikke vert noe probl. Har vert inne i systeminstillinger å satt Ignorer på Logotest ved driveroppdateringer. uten at det hjalp.

Lenke til kommentar

Programmvareinstallasjon:

Programvaren du installerer har ikke bestått Windows Logo-testing for å bekrefte kompabilitet med Windows XP.

Denne programvaren vil ikke bli installert. Kontakt Systmansvarlig. (meg?)

OK

Sånn ser meldingen ut!!!

Maskinen er ellers dønn stabil.

Lenke til kommentar

Jeg ser at du har lastet ned Direct X 9.0 Redist. Jeg bruker Direct X 9.0 End-user Runtime, og den fungerer upåklagelig. Jeg hadde ingen problemer under installasjon av denne. Jeg er ingen ekspert og vet ærlig talt ikke hva som er forskjellen på disse to, men det hadde kanskje vært verdt forsøket å bytte? Direct X 9.0 End-user Runtime er iallefall WHQL sertifisert.

PS. Det ligger Beta-versjoner av Direct X 9.0 til nedlasting på Microsofts sider. Det er vel ikke en av disse du har lastet ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...