tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei noen som får logget på US psn nå? jeg får "use of playstation network has been suspended, try logging in later". Det høres litt skummelt ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ka du e redd for? Payment ? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei noen som får logget på US psn nå? jeg får "use of playstation network has been suspended, try logging in later". Det høres litt skummelt ut. 9234590[/snapback] Ja er på nå... Rart Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg får heller ikke logget på eu store.. kanskje det er noe de driver med, men rart du er logget på psn da. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Denne beskjeden forekommer når Sony kjører vedlikehold på PS Store. Det står jo heller ikke noe om at DIN konto på PS Store er suspendert. Men skal si meg enig i at den meldingen kan være litt forvirrende. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hehe.. ja.. trodde kanskje det var punishment for at jeg sniktittet litt på warhawk betaen.. ble i hvertfall litt skvetten når andre var inne. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde. Men, hey. Nå kommer jo spillet snart. Har desverre ikke PS3-en med meg på jobb, så får ikke sjekket om jeg får logget inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå