Asmodeus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er det noen som vet om noen bra fighting-spill til PS3? Tenker på noe ala. Tekken. Evt. om noen vet når Tekken kommer? Har hørt at virtual fighter ikke er spesielt bra?! Kom med tips =P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Virtua Fighter er et "avansert" slossespill og det falt ikke i smak her fordi det skjedde for lite på skjermen og var altfor realistisk, men anmeldser viser at dette spillet er veeeldig bra. Tekken 5 DR fra PSN store er veldig bra. Endret 8. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fight Night Round 3 er vel det beste, om du vil kalle det fighting-spill Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel det er WWE SmackDown! vs. Raw 2008 om du liker wrestling. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tekken6 skal komme før Jul Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har Virtua Fighter 5 selv og er godt fornøyd med dette. Jeg er også mer fan av denne serien enn av Tekken. Men sistnevnte passer bedre til multiplayer... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tekken 5: DR er sinnsykt fett. Kommer multiplayer patch til det også snart tror jeg Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tekken6 skal komme før Jul 9235631[/snapback] Har du kilde på dette blir jeg svært glad! Det går mye i Tekken 5 DR om dagen altså. Hvis ikke kommer det vel kanksje noe Soul Calibur snart? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fight Night Round 3 er helt sinnsykt om du spiller mot en kompis som ligger på ca. samme nivå som deg. Har hatt flere runder på over timen hvor jeg har vært våt av svette etterpå. Litt av skylda får gå til skinnstolen jeg sitter så godt i. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Synes VF5 er vel verdt pengene. Kjøpte det som et av spillene da jeg kjøpte konsollen, og har spilt det mye siden. Mange og avanserte komboer, brukbar grafikk og gøy i MP. Iallefall brukbart mens vi venter på Tekken! Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 har hørt at det kommer online play etterhvert til T5:DR Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tekken: Dark Ressurrection er nå ett must ihvertfall, men lite å gjøre alene men helt konge hvis du har noen kamerater å utfordre. Virtua Fighter 5 er tidenes vanskeligste slåssespill. Det kan se jalla ut i starten men tro meg når jeg sier at det tar deg kanskje 2 uker før du begynner å kunne spillet sånn "ok". Det er egentlig veldig dypt Personlig syns jeg Tekken er fortsatt best og det kommer online også snart. Da vil jeg endelig bli kronet til verdens beste tekken spiller ! Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hah! er du så sikker på det du? ingen slår meg med jin! apropo online, har du noen ide om når det kommer? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tekken6 skal komme før Jul 9235631[/snapback] Dette skal stemme ja, men berre i japan/asia eller whatever det var no igjen. Har dessverre ikkje kjelde til denne, då eg nettopp fekk datacrash og mista alt på dataen.. menmen.. Denne siden derimot meiner at dei dei skal ha det inne til 28/03-2008, men kor påliteleg dette er kan jo vere ei anna sak, ser dei har Resident Evil 5 inne på same dato, så er det vel for lite å håpe på. RE5 er vel ikkje å forvente før nærmare 2009?? (dette er off-topic, men berre måtte gjere eit poeng med det spørsmålet for å sette i tvil slippdatoane) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå