Gå til innhold

Fighting-spill til PS3

Asmodeus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virtua Fighter er et "avansert" slossespill og det falt ikke i smak her fordi det skjedde for lite på skjermen og var altfor realistisk, men anmeldser viser at dette spillet er veeeldig bra.

Tekken 5 DR fra PSN store er veldig bra.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Tekken: Dark Ressurrection er nå ett must ihvertfall, men lite å gjøre alene men helt konge hvis du har noen kamerater å utfordre.

Virtua Fighter 5 er tidenes vanskeligste slåssespill. Det kan se jalla ut i starten men tro meg når jeg sier at det tar deg kanskje 2 uker før du begynner å kunne spillet sånn "ok". Det er egentlig veldig dypt :)

Personlig syns jeg Tekken er fortsatt best og det kommer online også snart. Da vil jeg endelig bli kronet til verdens beste tekken spiller ! :ph34r:

Lenke til kommentar
Tekken6 skal komme før Jul

9235631[/snapback]

Dette skal stemme ja, men berre i japan/asia eller whatever det var no igjen. Har dessverre ikkje kjelde til denne, då eg nettopp fekk datacrash og mista alt på dataen.. menmen..

Denne siden derimot meiner at dei dei skal ha det inne til 28/03-2008, men kor påliteleg dette er kan jo vere ei anna sak, ser dei har Resident Evil 5 inne på same dato, så er det vel for lite å håpe på. RE5 er vel ikkje å forvente før nærmare 2009?? (dette er off-topic, men berre måtte gjere eit poeng med det spørsmålet for å sette i tvil slippdatoane) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...