IntelAmdAti Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 nei nissen! det må jeg si meg uenig i! spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt... helt enig, når jeg stormer teller hvert hundredels sekund. det tar meg under ett sekund å kjøpe armor, he, våpen, ammo og kit før jeg suser frem som ett lyn og dreper de treigere fiendene som fortsatt holder kniv eller he. skal man storme så må man ikke kjøpe ganske fort, ellers går virker det ikke. Lenke til kommentar
ygo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 "] Ødelegger aimen er vel å ta i. Det som er flott med wwcl er at den blandt annet blokkerer interp på 0.1, og dermed slipper vi at folk blir truffet langt bak vegger, steiner osv. Tror ikke den ødelegger aimen din Har ikke opplevd høyere ping/mer lagg pga wwcl jeg, men det avhenger jo av hvilken hardware som kjøres, og hvilken linje serveren er på. wwcl er utviklet for å kjøre på lan, og MANGE jeg kjenner som kjører med helt cleane configer sier at alt blir helt rart på wwcl servere. Noe som ifølge forståsegpåerne er bla pga av det er ment for å kjøre på lan... Personlig mener jeg også at å kalle buyscript for cheat er latterlig. Som regel spiller man med freeztime. Og klarer man ikke kjøpe seg ferdig innen den tiden bør man kanskje gjøre noe med det man gjør selv enn å kalle folk for cheatere fordi dem har buyscript. Selv bruker jeg buyscript på enkelte våpen. Men tar meg ikke mange millisekundene å kjøpe på vanlig måte. Er mer latskapen som gjør det Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er enig med PaX, buyscripts gir en urettferdig fordel til dem som bruke det. Å sette freezetimen på så lenge som 7s ødelegge for dem som faktisk kan kjøpe raskt, og har tenkt å rushe. Det er også irriterende å vente så lenge. Uansett så på compo'er på datatreff bør alle spille med så "rene" installasjoner av Counter-Strike som muligt. For at en konkuranse skal være rettferdigt så må alle stille på lik linje. Buyscripts gir de som bruke det, sjangsen til å starte noen meter foran startlinjen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 er folk som sier buy script er cheat her, konkurrer man om å kjøpe fortest så er det jo seff det. men jeg synes det er mye bedre at folk bruker script så de får komt seg av gårde med engang istedenfor å bruke 3 minutter på å bestemme seg for om han skal ha primary eller secondary ammo. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 "] Ødelegger aimen er vel å ta i. Det som er flott med wwcl er at den blandt annet blokkerer interp på 0.1, og dermed slipper vi at folk blir truffet langt bak vegger, steiner osv. Tror ikke den ødelegger aimen din Har ikke opplevd høyere ping/mer lagg pga wwcl jeg, men det avhenger jo av hvilken hardware som kjøres, og hvilken linje serveren er på. wwcl er utviklet for å kjøre på lan, og MANGE jeg kjenner som kjører med helt cleane configer sier at alt blir helt rart på wwcl servere. Noe som ifølge forståsegpåerne er bla pga av det er ment for å kjøre på lan... Personlig mener jeg også at å kalle buyscript for cheat er latterlig. Som regel spiller man med freeztime. Og klarer man ikke kjøpe seg ferdig innen den tiden bør man kanskje gjøre noe med det man gjør selv enn å kalle folk for cheatere fordi dem har buyscript. Selv bruker jeg buyscript på enkelte våpen. Men tar meg ikke mange millisekundene å kjøpe på vanlig måte. Er mer latskapen som gjør det Nå har jeg blitt misforstått her. Jeg mener ikke at det er cheat å bruke buyscript på servere som kjører clanbase/cpl config. Der er jo freeztime satt til rundt 10 sekunder. Det jeg tenker på, og som jeg glemte å legge til, var at på publicservere varierer det jo hvor lang freezetime det er. Her er kan det da være en fordel med buyscript i forhold til andre spillere som ikke er så erfaren med å kjøpe. Buyscript i cw's er jo ikke cheat. Det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 en liten detalj.. man får buyscript på http://csnation.counter-strike.net vet dere hva slags side det er? det er en underside til counter-strike.net hadde de lagt ut noe som var cheating, så hadde de ikke fått lov å ha siden der.. ergo.. BUYSCRIPTS ER IKKE CHEATING... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Godt poeng Fake, det er offesiellt lovlig å bruke. Hvis Pax fremdeles kjøper når fienden med buyscripts dreper ham, så tror jeg problemet ligger et annet sted. Vet ikke hva slags maps dere spiller, men på de jeg spiller så er det bittelitt over 20 meter (cs meter ) mellom CT og T spawn. Jeg kan kjøpe våpen fort som bare det, men det er mye diggere å kunne trykke på kun en knapp for de vanligste kombinasjonene. Mens dere snakker om urørte cfg filer, betyr det at dere ikke har stilt på rate ol? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 en liten detalj.. man får buyscript på http://csnation.counter-strike.net vet dere hva slags side det er? det er en underside til counter-strike.net hadde de lagt ut noe som var cheating, så hadde de ikke fått lov å ha siden der.. ergo.. BUYSCRIPTS ER IKKE CHEATING... Skal jeg være skikkelig pirkete nå, så sier jeg da at skins også ikke kalles cheat, men det er ikke lov i cb osv. Dette var da bare for å kverulere, og ingenting annet Selvsagt bruker jeg default +netcode. Litt må man få igjen for den fete linja vi har :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 det er litt anderledes med skins og buyscript..våpenskins er greit.. (har selv mekka det slik at min kniv ser megabøff ut, mens alle andre holder en fisk) men karakterskins så finnes det jo skins hvor alle har meterlange hatter på hodet.. eller lignende.. og DET er cheats.. så en klovneskin som lyste LITT opp.. og når man da setter dette kun på motstanderen, så er det ikke helt fair.. men som sagt. våpenskins kan være gøy.. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Våpenskins påvirker spillet lite eller ingenting, så det har jeg ingenting imot. All utskifting av player models burde blitt beregnet som cheat. De på csnation ser jo ganske bra ut, men det er enklest å sette en linje, istedenfor å krangle om hva som er akseptabelt, noe som vil være nesten forskjeligt fra person til person. Skifte siktene på våpnene er forhåpentligvis av alle sett på som juks, siden det gjør at det blir myyyye lettere for dem som har det. På f.ek.s Steyr AUG og SG-552 der siktet kan være vanskeligt å se på en del baner pga fargen på mapet. Buyscripts gir som sagt en urettferdig fordel på servere med kort freezetime. Bør iallefall fjernes under compo'er. Nettop pga compoer på datatreff PaX startet dette. Vet godt hvilket datatreff du snakker om PaX Lenke til kommentar
ygo Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 cs er for pingler Vel, er heller dem som ikke klarer å finne på no bedre enn det der å si som er pingler??? Selv om jeg personlig hater unreal feks går ikke jeg og sier at dem som spiller det er pingler, idioter osv.. :wink: Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 cs er for pingler Vel, er heller dem som ikke klarer å finne på no bedre enn det der å si som er pingler??? Selv om jeg personlig hater unreal feks går ikke jeg og sier at dem som spiller det er pingler, idioter osv.. :wink: Jeg skjønner att CS kanskje var kult for 3-4 år siden, men da fantes det ikke bedre GFX, nå er det faktisk laget syke GFX motorer. *hinte til den nye UT2003 motoren* , Doom3 kommer til å ta kaka på det meste av spill. Her kommer dere å maser om CS?, jaja... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 cs har noe ut2k3 mangler, gameplay. Lenke til kommentar
ygo Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Grafikk har fint lite å si. Er feelingen med spillet som er viktig for min del. Og feelingen jeg for min del får av feks ut2k er kjedelig... Men for al del, liker du det så er det bra. Bare jeg slipper høre komentarer som at vi som liker å spille cs er pingler osv... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Spill som fokusere så mye på grafikk og så lite på gameplay varer lite i lengden. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hum... Jeg har ikke rebinda kjøpe knappene engang, og er så og si alltid først ferdig med shoppingen i starten... Øvelse gjør mester! Det som er kjipt med buyscripts er når "kjøpetiden" er veldig lav.... da grenser det til juks syntes jeg! Ang. UT2003, så føler jeg det ligner mer på super mario enn cs... :-? Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 CS er bare lame.... bah Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvis du ikke kan fordra CS, hvorfor i alle dager skal du plage menneskene som faktisk har en saklig og god diskusjon på gang med det sure oppgulpet ditt? Vil du klage på CS, gå og gjør det i en bedre egnet tråd. Her passer det ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå