Mr. ve Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tok meg en nøye titt på cs config fila, er jo supermasse du kan skifte/fixe/modde på!! Med noen aliases osv, kan du jo nesten ordne alt på èn knapp! Det jeg lurer på er: hvor langt kan man gå før folk mener det er cheat? F.eks: jeg syns "buyscripts" og andre scripts som gjør eg stor forskjell på spillinga er cheat. grunnen til at jeg syns buyscripts er cheat er at man kan storme mye fortere... (men jeg laget et lite radioscript selv i dag da ) Ex_inter 0.05 mener jeg er cheat/feigt cl_movespeedforward/backward (eller.no) mer enn default er feigt/cheat. Men hva mener folket? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Barre kyllinger som bruker sånne ting Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Visst du mener buyscripts er cheat så sett på freezetime. Problem løst... Mvh Nissen Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 nei nissen! det må jeg si meg uenig i! spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt... Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 lol, freeztime på 7? lenge å vente da Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 7 sec freezetime er jo noe drøyt. Interp har jeg ikke testa selv, men hvis jeg skjønner det rett, så gjør det noe med hit boxene? I såfall er det cheat. ellers vil jeg mene at aliases ol ikke er cheat. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 cheating.. pfffph.. de fleste klarer da å kjøpe det de vil ha før man er ute av "buyzone"... trenger ikke kjøpe script.. er bare å være litt "rask på avtrekkeren.." :wink: Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kjør standard config sier bare jeg. Wwcl er et must på alle servere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 nei nissen! det må jeg si meg uenig i! spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt... skill meg i rompen. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hva faen gjør ex_interp? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hva skitt gjør ex_interp? http://users.pandora.be/accinc/sogamed/interp.htm Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Derfor mener jeg at wwcl er noe som alle servere bør ha. Public-servere er det vel ikke så farlig med, men det blir litt mer moro. Interp 0.05 er bare oppskrytt og latterlig imho. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 "]Interp 0.05 er bare oppskrytt og latterlig imho. Oppskrytt? Cheat er det. Buyscript er ikke cheat. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 nei nissen! det må jeg si meg uenig i! spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt... Hva prater du om? Mener du at man må ha "skillz" for å kjøpe fort? Kan ikke storme skikkelig? Seriøst? Stoler du på at folk kjøper seint når du stormer eller? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Personlig hater jeg wwcl. Det ødelegger aimen og det virker som om det lagger mer. Kulene går rett til helvete. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvorfor kan ikke configen være mer "personlig". Tenker på slik som den er i q3, hvor alle lager configen etter sine spilleferdigheter og maskin. Bare tull å kjøre standard synes nå jeg. Og buyscript som er cheating? Pleaaaase... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Buyscripts er for pingler. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 "]Interp 0.05 er bare oppskrytt og latterlig imho. Oppskrytt? Cheat er det. Buyscript er ikke cheat. Har ikke blitt kalt cheat før cpl skiftet til 0.1, så hvorfor klage på det nå? Interp 0.1 har hele tiden vært min standard, for det er jo faktisk standard i configen. Skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Personlig hater jeg wwcl. Det ødelegger aimen og det virker som om det lagger mer. Kulene går rett til varmere strøk down under. Ødelegger aimen er vel å ta i. Det som er flott med wwcl er at den blandt annet blokkerer interp på 0.1, og dermed slipper vi at folk blir truffet langt bak vegger, steiner osv. Tror ikke den ødelegger aimen din Har ikke opplevd høyere ping/mer lagg pga wwcl jeg, men det avhenger jo av hvilken hardware som kjøres, og hvilken linje serveren er på. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 nei nissen! det må jeg si meg uenig i! spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt... Hva prater du om? Mener du at man må ha "skillz" for å kjøpe fort? Kan ikke storme skikkelig? Seriøst? Stoler du på at folk kjøper seint når du stormer eller? Nei, men husker da jeg for første gang var på "stort" lan (50-100 stk), da motstanderene i compo'n var nesten med buyzonen min før jeg hadde kjøpt ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå