Gå til innhold

CS config "cheating"?

Anbefalte innlegg

Tok meg en nøye titt på cs config fila, er jo supermasse du kan skifte/fixe/modde på!! Med noen aliases osv, kan du jo nesten ordne alt på èn knapp! Det jeg lurer på er: hvor langt kan man gå før folk mener det er cheat?

F.eks: jeg syns "buyscripts" og andre scripts som gjør eg stor forskjell på spillinga er cheat. grunnen til at jeg syns buyscripts er cheat er at man kan storme mye fortere... (men jeg laget et lite radioscript selv i dag da :roll: )

Ex_inter 0.05 mener jeg er cheat/feigt

cl_movespeedforward/backward (eller.no) mer enn default er feigt/cheat.

Men hva mener folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei nissen! det må jeg si meg uenig i!

spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt...

Lenke til kommentar

spillte en cs-compo, der buyscripts var lov, og freezetime på 7 sec, da blir det likt for alle, og man kan ikke storme skikkelig! de som kan kjøpe fort kan ikke utnytte den "skillen" skikkelig da... feigt...

Hva prater du om? Mener du at man må ha "skillz" for å kjøpe fort?

Kan ikke storme skikkelig? Seriøst? Stoler du på at folk kjøper seint når du stormer eller?

Lenke til kommentar
"]Interp 0.05 er bare oppskrytt og latterlig imho.

Oppskrytt?

Cheat er det.

Buyscript er ikke cheat.

Har ikke blitt kalt cheat før cpl skiftet til 0.1, så hvorfor klage på det nå? Interp 0.1 har hele tiden vært min standard, for det er jo faktisk standard i configen. Skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Personlig hater jeg wwcl. Det ødelegger aimen og det virker som om det lagger mer. Kulene går rett til varmere strøk down under.

Ødelegger aimen er vel å ta i. Det som er flott med wwcl er at den blandt annet blokkerer interp på 0.1, og dermed slipper vi at folk blir truffet langt bak vegger, steiner osv. Tror ikke den ødelegger aimen din :)

Har ikke opplevd høyere ping/mer lagg pga wwcl jeg, men det avhenger jo av hvilken hardware som kjøres, og hvilken linje serveren er på.

Lenke til kommentar

Hva prater du om? Mener du at man må ha "skillz" for å kjøpe fort?

Kan ikke storme skikkelig? Seriøst? Stoler du på at folk kjøper seint når du stormer eller?

Nei, men husker da jeg for første gang var på "stort" lan (50-100 stk), da motstanderene i compo'n var nesten med buyzonen min før jeg hadde kjøpt ferdig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...