vifteovn Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg hadde en liten post for litt siden her er oppfølgeren : TEnkte å kjøpe på http://www.microplex.no men vilken 80x80x25mm vifet bør jeg velge? Og hva detyr "molexkontakt" ? ? Takk igjen ! Lenke til kommentar
extreme Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hva skal du bruke vifta til da? kabinettvifte, prosessor? En molex kontakt er en slik 3 pins kontakt som vifter bruker (som bare bruker 2 av de 3 pinnene) Lenke til kommentar
eSik Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Det kommer ann på hvor mye støy du tåler. Driter du i støy bestiller du den som bråker mest (og flytter mest luft). Hater du støy tar du den som bråker minst (og flytter minst luft). Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Eller en EnerMax vifte, på den kan du still turtallet:-) Lenke til kommentar
eSik Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Enermax viftene støyer mere enn Papst viftene på samme turtall. Det er i alle fall min oppfatning. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 kjøp heller ei biltema vifte til 60,- får mye for penga da.... :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå