TheMaister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) http://rapidshare.com/files/47735401/Piano-greie.mp3.html Instrument: Reason Pianos - Griffin's Secret <3 Et stykke jeg lagde... Er en del improviasjon mot slutten, men det endte opp greit synes jeg=) Endret 8. august 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er spilt rett inn, med veldig lite øving, så noe er litt feil, men gi tilbakemelding:P 9234480[/snapback] Ok, så du vil kun ha tilbakemelding om lyden? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 eh, nei? jeg bare tenker at det er ingen finpussing, så jeg spiller ganske mye feil... kanskje jeg skal update førstepost så ikke flere misforstår. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette var mycket bra! Du spiller og klimbrer veldig fint. Musikken hadde også god kontrast mellom det mystiske og det vakre. Litt feil her og der, men ettersom at det var lite øving er det fullt forståelig. Samtidig var det så mye etterklang at jeg syntes personelig det gjorde musikken litt mindre behagelig. Alt i alt, flott! Stå på! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) =) takker, skal spille inn på nytt, med forhåpentligvis mindre feil, og mindre reverb. (Elsker reverb thou, når det er sagt:D) Endret 8. august 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
Muse Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Reverb er dødsviktig. Rolige sanger blir bare stiv uten det. Bare ikke ha for mye og resultatet er glimrende. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dette var ikke så værst det Du har mange fine ideér, og litt spennende harmonikk til tider. Egentlig liker jeg ikke å messe med det kunsteriske innholdet til andre folk, men må bare inrømme at akkorden på 1:24 skuffer litt iforhold til det mystiske. Personlig ville jeg ha utelatt den oppløsningen, og ha latt spenningen ligge uoppløst for å drive stykket videre. eventuellt oppløse i en mer tvetydig akkord. Angående utførelsen så føler jeg melodien drukner for mye. Få melodistemmen mer cantabil, og sterkere (eventuellt roe ned dynamikken i venstre hånda). Og angående reverb... dette var for mye.. Det er vel ikke bare reverb er det? Noe faseforandringer også? Jaja, smaksak. Stå på videre Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Enig at det er dristig med akkorden på 1:24. Kan jo utelate den, men likte den ganske godt selv. Hørte gjennom låta nøye, og det er definitivt noe rart med lyden =( Skal fikses! Reverb tja... Jeg brukes nok litt uvettig sustainpedal til tider må jeg innrømme. ^^ Øving ftw. Hva betyr cantabil btw?o.O Takk for konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Akkorden på 1:24, ja den er vel ikke akkuratt dristig, snarere tvert imot. Poenget mitt er at du presenterer en sterk konflikt, som får en altfor enkel løsning. Vær ikke redd for å dra det ut. Cantabil: sangbar, melodisk. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Greit =) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette var utrolig herlig å høre på! Bra spilt! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Likte den veldig godt, er ikke sikker pa reverben, men den ga ihvertfall veldig 80 talls preg for min del. Noe jeg digger. Spennende, sta pa videre. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Dette var utrolig herlig å høre på! Bra spilt! 9251516[/snapback] =D takk, da føler jeg at jobben er gjort^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå