Gå til innhold

Musikk: Klassisk Pianostykke (Noe litt jazzy, litt mørkt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var mycket bra! Du spiller og klimbrer veldig fint. Musikken hadde også god kontrast mellom det mystiske og det vakre. Litt feil her og der, men ettersom at det var lite øving er det fullt forståelig. Samtidig var det så mye etterklang at jeg syntes personelig det gjorde musikken litt mindre behagelig. Alt i alt, flott! Stå på! ;)

Lenke til kommentar

Dette var ikke så værst det :) Du har mange fine ideér, og litt spennende harmonikk til tider. Egentlig liker jeg ikke å messe med det kunsteriske innholdet til andre folk, men må bare inrømme at akkorden på 1:24 skuffer litt iforhold til det mystiske. Personlig ville jeg ha utelatt den oppløsningen, og ha latt spenningen ligge uoppløst for å drive stykket videre. eventuellt oppløse i en mer tvetydig akkord. Angående utførelsen så føler jeg melodien drukner for mye. Få melodistemmen mer cantabil, og sterkere (eventuellt roe ned dynamikken i venstre hånda). Og angående reverb... dette var for mye.. Det er vel ikke bare reverb er det? Noe faseforandringer også? Jaja, smaksak. Stå på videre :)

Lenke til kommentar

Enig at det er dristig med akkorden på 1:24. Kan jo utelate den, men likte den ganske godt selv.

Hørte gjennom låta nøye, og det er definitivt noe rart med lyden =( Skal fikses! :p

Reverb tja... Jeg brukes nok litt uvettig sustainpedal til tider må jeg innrømme. ^^ Øving ftw.

Hva betyr cantabil btw?o.O

Takk for konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...