m_maursund Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei, Jeg skal brenne ut mp3 samlingen min og lurte på om det er mulig å bare merke mappen og så deler brenneprogrammet opp mp3'ene, slik at jeg bare trenger å sette inn ny dvd hver gang en er ferdig brent? Martin Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det komer iu såfall helt opp til brennerprogrammet. Jeg kjenner ingen program som har slik funksonalitet. Det sagt så er det jo ikke spesiellt vanskelig å manuellt dele opp musikken i noen mapper som er i DVD-størrelse. -Stigma Lenke til kommentar
NaitX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Beklager, men det er ikke så enkelt Hvis det er en mappe med mange andre mapper og mp3 filer helt vilkårlig spredd rundt, vet ikke brenne programmet hvordan du vil ha det. Enten kan du brenne manuelt (velge hva som skal på hvilken plate), eller backup av en stor mappe delt opp over flere dvd'er. Desverre vet jeg ikke om noe brenne program som kan gjøre det, siden jeg foretrekker å gjøre ting manuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå