Gå til innhold

Om Xbox 360 håndkontrolleren funker til PC?

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, jeg får ikke til 360 håndkontrolleren til å funke på pc, har hørt att det går ann å bruke 360 håndkontrolleren til pcen

Har Windows Vista Home Premium 32-bit

Har lasta ned en update, men fortsatt funker den ikke :hmm:

Har trådløs 360-kontroll med USB lader som jeg bruker for å lade kontrolleren med

Play And Charge Kit offisielle til 360

Men hvordan?

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg plugger inn i USB porten, men den vil ikke funke

Har lasta ned litt forskjellige updates men enda funker det ikke

Sikkert Vista som er fucked, men var på microsoft sin hjemmeside og lasta ned Xbox 360 Accesories update, men funker ikke

Når jeg plugger inn usb-kabelen så får jeg denne meldinga opp: locate and install driversoftware

Så trykker jeg på den og får denne meldinga opp Windows couldn't find driver software for your device

Windows was unable to install your Unknown Device

This problem was caused by a compatibility issue between Windows Vista and Microsoft XBOX Wireless Controller Device. This program was created by Microsoft Corporation.

Recommendation

--------------------------------------------------------------------------------

Contact Microsoft Corporation about upgrades or other possible solutions to help make this device compatible with this version of Windows.

Microsoft Corporation

--------------------------------------------------------------------------------

Rate this response:Provide Feedback

Har lasta ned en update som blir forklart over for andre løsninger

Er ikke noe gale med USB porten heller :ermm:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Det går ikke an å bruke play & charge for å koble til PC. Skal du bruke trådløs kontroller må du ha Wireless Gaming Receiver som det ble linket til tidligere i tråden.

Jeg har denne mottakeren, men har ikke fått den til å fungere på stue-PC'en :( Tror det er et USB-problem, selv om alle andre usb-enheter jeg har prøvd fungerer. Den blir gjenkjent når jeg kobler den til, men enheten og kontrolleren absolutt nekter å synkronisere. Virka forøvrig på den bærbare maskinen som kjører XP.

Kjøper en kontroller med tråd, snart.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...