Gå til innhold

Kjøre ATi og nVidia på samme data går det ann ....

Anbefalte innlegg

.... eller blir det bare driver krasj ?

Tenkte da 8800GTX som primær skjermkort evnt. G92 når det kommer også kjøre et ATI RADEON 2006 AIW som TV kort skal ikke ha en skjerm på den eller må jeg ha skjerm på det skjermkortet for å få TV bilde, eller kan jeg vise TV bilde over mitt 8800GTX ?

Vet det går med ATI TVtunere sammen med nVidia skejrmkrot men det blir jo noe annet når det er et skjermkrot også :ph34r:

Takker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel akkurat derfor jeg har råd til 8800GTX er fordi jeg ikek har råd til noe annet sånn går det når bruker nesten alle penga på G80 :p

Men om jeg for det for 56$ på inkl. frakt så er ikke det gælig tenker også på ATI theater 650 da det har PAL/Secam/NTCS (riktig stavet?) også har den mpeg4 og mpeg2 også analog og digital så den er på en måte helt parfekt for mitt behov ;)

Finner en bare ikke i norge ..... (stund siden jeg har søk da)

Lenke til kommentar
.... eller blir det bare driver krasj ?

Tenkte da 8800GTX som primær skjermkort evnt. G92 når det kommer også kjøre et ATI RADEON 2006 AIW som TV kort skal ikke ha en skjerm på den eller må jeg ha skjerm på det skjermkortet for å få TV bilde, eller kan jeg vise TV bilde over mitt 8800GTX ?

Vet det går med ATI TVtunere sammen med nVidia skejrmkrot men det blir jo noe annet når det er et skjermkrot også :ph34r:

Takker ;)

9234227[/snapback]

Eg har ihvertfall brukt Matrox og nVidia skjermkort samtidig til kvar sin skjerm før uten noen problemer whatsoever. Kan ikkje se at de skulle by på problemer å parre ATI og nVidia heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...