kyllingvippen Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! Finns det et Snowboard spill som ligner på Tony Hawk eller er laget av Activision og Neversoft? :google: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Var det ikke en Snowboard-demo på THPS3? Den sugde hvertfall. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! Finns det et Snowboard spill som ligner på Tony Hawk eller er laget av Activision og Neversoft? :google: Om du har Xbox er Amped det perfekte snowboardspillet. Det er helt enkelt grisebra! Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 SSX Tricky PS2 er bra Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 TransworldSnowboarding er vel det nærmeste du kommer,feit grafikk,lyd og musikk,desverre litt for lett-men,men Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 TransworldSnowboarding er vel det nærmeste du kommer,feit grafikk,lydog musikk,desverre litt for lett-men,men Derfor Amped er å foretrekke. Ikke så latterlig simpelt, og mye kulere gameplay. Amped har dessuten de beste bakkene av alle snowboardspill. Ble skuffet over TSWSB sine lukkede, trange baner, for ikke å snakke om de alt for lette oppdragene. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ja,jeg også synes Amped er best,men jeg synes TS ligner MEST på THSB- Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 TWS Snowboarding var skikkelig skuff. Hadde venta meg mye bedre fra Housemarque. De lagde jo legendariske Supreme Snowboarding til PC. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Shaun palmers pro snowboarder ligner da ganske mye, det er activision som har lagd det da... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det mest geniale snowboard spillet som er laget må jo bare være X Games Pro Boarder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå