_Ryengen_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei! lurer på prisen på VR6 leppe og eller nettsider man får kjøpt de på.. NB: kun norske sider! orker ikke all kluss med moms, toll osv.. Kan også være interessert i å kjøpe en pent brukt VR6 leppe og baklykter.. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ga 300 for min brukt, original. Du får kopier på Autospar o.l. til rundt 500, men disse er hardplast og sprekker bare du sneier en fartsdump. Den originale er i ABS og tåler å smelle nedi ganske mye. Tror original koster 1100-1200 kr hos møller. Lenke til kommentar
_Ryengen_ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! hmm, okei.. ja, jeg vil helst ha den orginale. så Møller Bil har disse på lager? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! hmm, okei.. ja, jeg vil helst ha den orginale. så Møller Bil har disse på lager? 9234125[/snapback] Jeg mener det. Bestiller du fra Tmtuning.com, får du den levert hjem på døren av DHL for rundt 400. Det villje jeg heller gjort. Lenke til kommentar
_Ryengen_ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! hmm, okei.. ja, jeg vil helst ha den orginale. så Møller Bil har disse på lager? 9234125[/snapback] Jeg mener det. Bestiller du fra Tmtuning.com, får du den levert hjem på døren av DHL for rundt 400. Det villje jeg heller gjort. 9234270[/snapback] Okei, må man betale med kort eller kan man betale når pakken kommer på døra? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! hmm, okei.. ja, jeg vil helst ha den orginale. så Møller Bil har disse på lager? 9234125[/snapback] Jeg mener det. Bestiller du fra Tmtuning.com, får du den levert hjem på døren av DHL for rundt 400. Det villje jeg heller gjort. 9234270[/snapback] Okei, må man betale med kort eller kan man betale når pakken kommer på døra? 9234284[/snapback] Siden det er en utenlandsk butikk, må du betale med enten kort; kontooverføring eller PayPal - men det er egentlig ikke stress. Lenke til kommentar
_Ryengen_ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Okai, da gjør jeg det takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ingen problem. Kan gå god for TMtuning i hvert fall. Skal selv bestille øyelokk, diverse småtteri til interiøret, felger, bakleppe, monovisker og litt til der i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå