-H- Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 flott dere har fått med dere teskten hvertfall snart 100 000 nå :!: Lenke til kommentar
-H- Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 og der var 100 000 nådd! da orker ikke jeg mer! over 27.7 timer! hva er rekken? Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Sier ikke mer. STRESS.bmp Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Fikk ikke lov av familien lenger Men den får meg i godt humør ^^ Endret 22. mars 2008 av Espen-kun Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Æsj, denne var fæl. Måtte lukke den rimelig kjapt. "Leekspin" derimot, den er monsterfet, selv om det er litt vanskelig å synge med. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nuapurista kuulu se polokan tahtijalakani pohjii kutkutti. Ievan äiti se tyttöösä vahti vaan kyllähän Ieva sen jutkutti, sillä ei meitä silloin kiellot haittaa kun myö tanssimme laiasta laitaan. Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen. Ievan suu oli vehnäsellä ko immeiset onnee toevotti. Peä oli märkänä jokaisella ja viulu se vinku ja voevotti. Ei tätä poikoo märkyys haittaa sillon ko laskoo laiasta laitaan. Salivili hipput. Ievan äiti se kammarissa virsiä veisata huijjuutti, kun tämä poika naapurissa ämmän tyttöä nuijjuutti. Eikä tätä poikoo ämmät haittaa sillon ko laskoo laiasta laitaan. Salivili. Siellä oli lystiä soiton jäläkeen sain minä kerran sytkyyttee. Kottiin ko mäntii ni ämmä se riitelj ja Ieva jo alako nyyhkyytteek. Minä sanon Ievalle mitäpä se haittaa laskemma vielähi laiasta laitaa. Salivili. Muorille sanon jotta tukkee suusi en ruppee sun terveyttäs takkoomaa. Terveenä peäset ku korjoot luusi ja määt siitä murjuus makkoomaa. Ei tätä poikoo hellyys haittaa ko akkoja huhkii laiasta laitaan. Salivili. Sen minä sanon jotta purra pittää ei mua niin voan nielasta. Suat männä ite vaikka lännestä ittään vaan minä en luovu Ievasta, sillä ei tätä poikoo kainous haittaa sillon ko tanssii laiasta laitaan. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Caramelldansen er jo elsk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 og der var 100 000 nådd! da orker ikke jeg mer! over 27.7 timer! hva er rekken? Det er meg Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Først synes jeg sangen var djevelens verk, men så begynte jeg å syns den var fengende og nå har jeg frydet meg i 1000 sek. men når forldrene mine kommer hjem må jeg nok skru av tvert. Det gjør ikke så mye for jeg har en egen treg pc så den kan stå på i natt og enda lenger enn det. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Pappa kom hjem og skulle på PC-en så jeg gikk og satte den på min PC men der gikk det så treigt at ett tiendedelssekund på den PC-en i virkeligheten er ett sekund. Lenke til kommentar
Rot Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sangen ble jo litt ensformig i lengden Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Sangen ble jo litt ensformig i lengden Det er liksom refrenget som går i loop da. ^^ Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 overlevde 26 sec så ga eg opp KNUSTE DEG! 28 sek! Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Den sangen var ownage da Digger den... :D Lenke til kommentar
Raba Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 215.3 sekunder. Så ble jeg lei av den. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 3600 sekunder med kanskje maks 30sek pause. Hmm, tenk og fått denne opp på alle PC'ene på Høyskolen, problemet er da at man må logge inn. Tror lærerne har felles passord og brukernavn på PC'ene i klasserommene. Fått det snappa opp har vært gjeft. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Se hva jeg fant på youtube! Slowmo versjon av sangen, og en úberpassende musikkvideo med søte anime jenter som vrir seg i slowmo og høres ut som en gjeng mannlige hvalrosser. = HAHAHA http://ca.youtube.com/watch?v=20I8igtDC5c Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 2500 sec i går, men den skal jeg slå nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå