reking Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg har to ledige plasser i hovedkortet mitt, og to brukte, de to brukte består av 2x128MB brikker (RDRAM må jo brukes i par), og nå lurte jeg på om jeg kan bruke 2x256MB brikker i de to ledige slotene? eller må alle være like? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Så lenge hver av de to parene består av like brikker skal det gå bra, så du kan helt trygt kjøpe 2x256MB til. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ikke dumt med samme produsent av brikker heller (Ex. Samsung) Har erfart at forskjellige produsenter kan lage litt krøll. Lenke til kommentar
reking Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 hovedkortet mitt støtter ECC, men hvis jeg skal ha ECC ram må enten alle brikkene være ECC eller ingen... kanskje det er dette du bomma på? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 nei blandet først apacher og samsung rdram (kjøpt fra komplett og psdata) sende tilbake apacher minnet og kjøpte heller mer samsung da ble den som den skulle, vet ikke om minnet kanskje var defekt, men det gikk ihvertfall ikke sammen (bare hver for seg, noe jeg prøvde). Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 um... hva betyr ECC? Takk. mvh. Whoops! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå