Arvid G Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har satt inn ny harddisk og partisjonert og formatert den på min bærbare Fujitsu Simens amilio pro. Innstalert windows og drivere som fulgte med på cd da jeg kjøpte den for 1 år siden. Men den viser ingen kontakt med usb portene? Har sjekket på enhetsbehandking og oppdatert dem der, men de var greie ut i fra den sjekken som ble gjort der! Hva gjør jeg? alle tips taes i mot med stor takk Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Innstaler service pack 2 for xp,så virker dem tenker jeg. Lenke til kommentar
Arvid G Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar Skal prøves så raskt jeg får den på nett... trådløse systemet er heller ikke oppe og går! Får ikke kontakt med nettet mitt, til tross for at den stasjonære bruker det. råd for det og? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Installert drivere for det trådløse kortet? Lenke til kommentar
Arvid G Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Da har jeg innstalert sp2 uten at det hjalp på usb portene... Pokker! Brukte kabel, direkte kobling og kom på nett med en gang da jeg innstaleret sp2. Ikke innstalert spesifikke drivere for trådløse kortet nei. Trodde at driverene som jeg lastet inn med cd som fulgte med pc'en da den var ny for 1 år siden inneholdt alle de driverene jeg trengte. Disse har jeg jo nå lastet inn på ny etter at jeg satte inn ny harddisk. Må dermed finne ut hvilket trådløst kort jeg har (fabrikant?) og så søke etter drivere til den? Finner jeg type trådløst kort ved å gå inn i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Du skulle vil finne drivere her. http://www.fujitsu-siemens.com/support/lin...?LNG=EN&ID=2414 Ikke alltid du finner i enhetbehandling. Everest har jeg brukt mange til noen som selvfølgelig ikke har en driver. Finner det meste av info og litt til. Har vel 30 dager fri version. http://www.lavalys.com/products/overview.p...3&ps=UE&lang=en Endret 8. august 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Arvid G Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 takker for gode tips, men har ikke kommet i mål enda.. Lastet ned fra F. S (Fujitsu Simens) sine sider og fikk da en pakke med en haug med filer. Sliter med å finne den riktige Broadcom filen jeg trenger Via Everest fant jeg en link til å sjekke alle driverene mine på driveragent.com. Der viste det seg at at flere av driverene mine ikke var gode...Fikk opp at 27 % av driverene mine var dårlige bla.a mitt " Broadcom 802.11g Nettverkskort" og "VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter" (og "VIA/S3G UniChrome Pro IGP", "Standard Dual PCI Channel IDE-kontroller", "VIA Bus Master IDE Controller"). Kunne enkelt få laste ned oppdaterte eller bedre drivere,men det koster med dermed nesten 30 dollar for et års abonement..... Anbefales dette? Eller burde jeg klare å finne de driverene jeg trenger i den pakken jeg har lastet ned fra F. S. sine sider? Føler jeg nærmer meg en løsning Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei du trenger ikke betale noe. Bare litt søking på det everest sier du trenger, eller finner info om. Ta gjerne med navnet på pc i søket. Lenke til kommentar
Arvid G Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har nå prøvd å reinnstalere Windows og ender opp med at den ikke klarer det da den ikke finner en iaStor.sys fil.... Har to partisjoner og tenker nå å formatere delen hvor windows ligger (c:). Men selv det sliter jeg med Den nekter å gjøre noe annet å forsøke å starte opp windows på nytt, og jeg klarer kun å starete den i sikkerhetsmodus....der har jeg prøvd både som meg selv og som administartor skrevet "cmd format c:" i kjør under start. Da kommer dos (?)opp og det står "C:\Documents and Settings\Administrator>" Har så prøvd å gjenta "cmd format c:" men det eneste som skjer er at en ny linje med "C:\Documents and Settings\Administrator>" kommer opp......!! Hva gjør jeg galt? Jeg vil gjerne formatere c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå