Nielsen75 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har nå spilt ferdig demoen, og nå gleder jeg meg bare enda mer. Veldig bra demo, og passe lengde. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 testa demoen i dag. det var veldig gøy! slow-mo and unreal engine ftw! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hahaha > der fikk slemmingene smake Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hadde jeg hatt live, så hadde den demoen tatt store deler av plassen min på x-boxen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Synes ikke demoen gav meg stort, jeg spilte Max Payne for seks år siden, og det var ikke stort som føltes nytt eller spennende i denen demoen iallefall. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hadde jeg hatt live, så hadde den demoen tatt store deler av plassen min på x-boxen min 9279187[/snapback] Hvorfor i huleste har du ikke Live?! Ikke nøl med å koble deg til Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hadde jeg hatt live, så hadde den demoen tatt store deler av plassen min på x-boxen min 9279187[/snapback] Hvorfor i huleste har du ikke Live?! Ikke nøl med å koble deg til 9279313[/snapback] Han må vel strengt tatt mene at han ikke har internett. For Live Silver har man jo uansett, og demoer får man lastet ned gratis uten at det skal koste noe som helst. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Synes ikke demoen gav meg stort, jeg spilte Max Payne for seks år siden, og det var ikke stort som føltes nytt eller spennende i denen demoen iallefall. 9279310[/snapback] Må egentlig si meg litt enig der. Underholdene i korte perioder, men ikke det helt store. Ble helt overskygget av den sinnsyke kvaliteten på Bioshock for min del Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har i grunn litt blanda følelser etter å ha spilt demoen til Stranglehold. Er jo ikke tvil i min sjel at dette spillet blir totalt satt i skyggen av Bioshock. Uten tvil underholdende - men noe jeg ville lagt 500 blanke kroner på bordet for.. ? Neppe. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Etter å ha testa Bioshock så er jeg ikke tvil om at Strangehold blir lagt på is til de blir "mye" billigere. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tror nok spillet sliter litt med at det kommer ut mellom BioShock og Halo 3. Medal of Honor: Airborne kommer i tillegg ut samme dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 litt små max payne ripp-off, men det jøkkeno Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det pleier å være slik at de som har gold får laste ned noendager før sølv slipper til er det ikke slik a? det har vært sånn noen ganger for meg når jeg ikke hadde gold. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det pleier å være slik at de som har gold får laste ned noendager før sølv slipper til er det ikke slik a? det har vært sånn noen ganger for meg når jeg ikke hadde gold. 9279606[/snapback] Tror ikke det fungerer på den måten. Mulig at det bare var helt tilfeldig. Men skal ikke si det for sikkert. Men skulle det faktisk vært noen sånne fordeler så burde dem i hvertfall hatt større internettkapasitet til gold- medlemmer. Latterlig hvor tregt det noen ganger går på Live. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tror ikke det fungerer på den måten. På utvalgte demoer er det slik. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det pleier å være slik at de som har gold får laste ned noendager før sølv slipper til er det ikke slik a? det har vært sånn noen ganger for meg når jeg ikke hadde gold. 9279606[/snapback] Tror ikke det fungerer på den måten. Mulig at det bare var helt tilfeldig. Men skal ikke si det for sikkert. Men skulle det faktisk vært noen sånne fordeler så burde dem i hvertfall hatt større internettkapasitet til gold- medlemmer. Latterlig hvor tregt det noen ganger går på Live. 9279781[/snapback] der skal faktisk sony ha skryt for sin tjeneste..det går alltid lynraskt og laste ned ein demo som nettopp er sluppet. kan kansje ha noko me brukerbasen og gjere.. hehe Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg finner ikke demoen! Hvor er den? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Husk at det heter John Woo's Stranglehold. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Husk at det heter John Woo's Stranglehold. 9280131[/snapback] Aaaah takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå