Gå til innhold

Stranglehold demo ute


My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes ikke demoen gav meg stort, jeg spilte Max Payne for seks år siden, og det var ikke stort som føltes nytt eller spennende i denen demoen iallefall.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt live, så hadde den demoen tatt store deler av plassen min på x-boxen min :ph34r:

9279187[/snapback]

Hvorfor i huleste har du ikke Live?! :omg: Ikke nøl med å koble deg til ;)

9279313[/snapback]

Han må vel strengt tatt mene at han ikke har internett. For Live Silver har man jo uansett, og demoer får man lastet ned gratis uten at det skal koste noe som helst.

Lenke til kommentar
Synes ikke demoen gav meg stort, jeg spilte Max Payne for seks år siden, og det var ikke stort som føltes nytt eller spennende i denen demoen iallefall.

9279310[/snapback]

Må egentlig si meg litt enig der. Underholdene i korte perioder, men ikke det helt store. Ble helt overskygget av den sinnsyke kvaliteten på Bioshock for min del :)

Lenke til kommentar
det pleier å være slik at de som har gold får laste ned noendager før sølv slipper til :p er det ikke slik a? det har vært sånn noen ganger for meg når jeg ikke hadde gold.

9279606[/snapback]

Tror ikke det fungerer på den måten. Mulig at det bare var helt tilfeldig. Men skal ikke si det for sikkert.

Men skulle det faktisk vært noen sånne fordeler så burde dem i hvertfall hatt større internettkapasitet til gold- medlemmer. Latterlig hvor tregt det noen ganger går på Live.

Lenke til kommentar
det pleier å være slik at de som har gold får laste ned noendager før sølv slipper til :p er det ikke slik a? det har vært sånn noen ganger for meg når jeg ikke hadde gold.

9279606[/snapback]

Tror ikke det fungerer på den måten. Mulig at det bare var helt tilfeldig. Men skal ikke si det for sikkert.

Men skulle det faktisk vært noen sånne fordeler så burde dem i hvertfall hatt større internettkapasitet til gold- medlemmer. Latterlig hvor tregt det noen ganger går på Live.

9279781[/snapback]

 

der skal faktisk sony ha skryt for sin tjeneste..det går alltid lynraskt og laste ned ein demo som nettopp er sluppet. kan kansje ha noko me brukerbasen og gjere..;) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...