Gå til innhold

Stranglehold demo ute

My2Cents

Anbefalte innlegg

Samma grafikk motoren som gears of war..   

9246114[/snapback]

corrected.

9247410[/snapback]

Så du sier det er samme grafikk som et annet spill bare fordi de bruker samme engine?

Det er jo som å si at to maleri er like fordi begge er malt på lerret med oljefarger.

9247611[/snapback]

Han sier faktisk at de bruker samme grafikk-motor, ikke at de har samme grafikk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye av grunnen til at det ikke ser like bra ut som gears of war er nok at det er mer som skjer (fysikk etc), samt at midway ikke er like flinke å bruke unreal-motoren som de som har utviklet den.

Men, jeg likte det ganske godt når jeg spilte gjennom på hard og hard boiled. Tidvis utfordrende også.

Lenke til kommentar

Noe under middels grafikk, alle folk beveger seg helt kunstig, ser helt idiotisk ut hvordan personen du styrer sklir over alt han så vidt berører, og gameplay som kommer til og bli helt ufattelig kjedelig og ensformig så fort du går lei av precision aiming og "bullet time" gimmicken spillet lener seg på.

Men det er gla'vold, kjekt for litt "casual gaming" nå og da, og gøy i små doser. Vil kjøpe spillet når prisen synker under 400kr. Men betaler aldri i verden full pris for det her.

Lenke til kommentar

Ser det er endel som kommenterer at strangelhold har noe middels grafikk.. Er forsåvidt enig i det, men her må en ta i betraktning den enorme mengden "objekter" som finnes i spillet.. Alt kan jo pulveriseres i dette spillet! Første inntrykket ved første cutscene ble litt sånn.. eh.. what? dette var litt lame grafikk.. men så var det bare å hive seg inn i actionen og fryde seg over alt som flyver rundt deg!

Lenke til kommentar
Er enig i at slow-mo saken kunne vært litt bedre gjennomført. Kanskje aktivert slow-mo når man slengte seg? slik som i max payne.

9247737[/snapback]

Hva er det du snakker om? Jeg vet ikke om jeg har en spesiell versjon av demoen eller noe, men når jeg slenger meg så slower tiden ned til jeg lander igjen automatisk.

Jeg får imidlertid ikke automatisk slow-mo når jeg sikter på folk.

Lenke til kommentar
Hva er det du snakker om? Jeg vet ikke om jeg har en spesiell versjon av demoen eller noe, men når jeg slenger meg så slower tiden ned til jeg lander igjen automatisk.

Jeg får imidlertid ikke automatisk slow-mo når jeg sikter på folk.

9257494[/snapback]

Bare hvis du slenger deg og sikter på folk mens du slenger, blir det auto-slow mo.

Begge deler altså. Enten er du veldig god til å sikte, eller så har du ikke prøvd å slengt deg til siden. :p

Lenke til kommentar

Texturer og liknende var ikke all verden, men med den gode frameraten, no screen tearing og smoothe kanter er det helt ok for meg.

Gameplayet var godt, og jeg følte jeg hadde god kontroll.

Spillet virket veldig ensformig, og fiendene var utrolig dumme. Det jeg irriterte meg mest over her var hvorfor i pokker så og si alle fiendene skulle gå og stelle seg akkurat rett under ting som kunne dette i hodene deres. Bare fordi ting kan skytes ned, så må fiendene stå under dem? Javel ja..

Ellers virket det som et veldig morsomt spill for de som ikke har noe i mot hjernedød action. Jeg for min del foretrekker mer dybde i spill.

Edit: Liveskreif

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...