Sperzel Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Samma grafikk motoren som gears of war.. 9246114[/snapback] corrected. 9247410[/snapback] Så du sier det er samme grafikk som et annet spill bare fordi de bruker samme engine? Det er jo som å si at to maleri er like fordi begge er malt på lerret med oljefarger. 9247611[/snapback] Han sier faktisk at de bruker samme grafikk-motor, ikke at de har samme grafikk. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 har testet demoen på 360en nå. Tror nok jeg runder dette på PC. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er ikkje verre enn å aktivere slow-mo manuelt når man slenger seg. Men eg skjønner ka du meiner 9248780[/snapback] Blir så mange knapper og knot vettu. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Overdrev litt kanskje, har gitt det et par sjanser til, men samma lame Midway grafiikken som de bruker i Midnight Club.. Spill utviklerne er altfor late og pusser bare litt på over det gamle.. Blir så tegneserie aktig som True Crime.. Max Payne 3 hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Men vi må ta i betraktning at det er ein del vakker fysikk inne i bildet her sammenlignet med GeOW som ikkje akkurat imponerer på den fronten. Sjøl om det er samme motor ser jo GeOW bedre ut. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skjønner ikke hvorfor du drar inn Midnight Club, men... MC er jo tross alt et forrige generasjons spill(serie). MC brukte Renderware, det samme som GTA. Og i tillegg så er det Rockstar og ikke Midway som har lagd MC... Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 mye av grunnen til at det ikke ser like bra ut som gears of war er nok at det er mer som skjer (fysikk etc), samt at midway ikke er like flinke å bruke unreal-motoren som de som har utviklet den. Men, jeg likte det ganske godt når jeg spilte gjennom på hard og hard boiled. Tidvis utfordrende også. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noe under middels grafikk, alle folk beveger seg helt kunstig, ser helt idiotisk ut hvordan personen du styrer sklir over alt han så vidt berører, og gameplay som kommer til og bli helt ufattelig kjedelig og ensformig så fort du går lei av precision aiming og "bullet time" gimmicken spillet lener seg på. Men det er gla'vold, kjekt for litt "casual gaming" nå og da, og gøy i små doser. Vil kjøpe spillet når prisen synker under 400kr. Men betaler aldri i verden full pris for det her. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ser det er endel som kommenterer at strangelhold har noe middels grafikk.. Er forsåvidt enig i det, men her må en ta i betraktning den enorme mengden "objekter" som finnes i spillet.. Alt kan jo pulveriseres i dette spillet! Første inntrykket ved første cutscene ble litt sånn.. eh.. what? dette var litt lame grafikk.. men så var det bare å hive seg inn i actionen og fryde seg over alt som flyver rundt deg! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noen som har tatt en No Mercy som dette :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Eit solid balleskudd var noe av det første eg testet når muligheten var der, priceless Endret 11. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Balleskudd er så nice. Men prøv å skyt av en fyr øret. Det også er jævlig bra! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er enig i at slow-mo saken kunne vært litt bedre gjennomført. Kanskje aktivert slow-mo når man slengte seg? slik som i max payne. 9247737[/snapback] Hva er det du snakker om? Jeg vet ikke om jeg har en spesiell versjon av demoen eller noe, men når jeg slenger meg så slower tiden ned til jeg lander igjen automatisk. Jeg får imidlertid ikke automatisk slow-mo når jeg sikter på folk. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Då har eg funnet golden gun og Uzis.. Uziene ligger på slutten av demoen, siste slaget ved alle stilasene.. på venstre side under en person som står oppå en etasje der du kan gå opp..skyt vekk nokre planker og uziene ligger inni et rom der.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva er det du snakker om? Jeg vet ikke om jeg har en spesiell versjon av demoen eller noe, men når jeg slenger meg så slower tiden ned til jeg lander igjen automatisk. Jeg får imidlertid ikke automatisk slow-mo når jeg sikter på folk. 9257494[/snapback] Bare hvis du slenger deg og sikter på folk mens du slenger, blir det auto-slow mo. Begge deler altså. Enten er du veldig god til å sikte, eller så har du ikke prøvd å slengt deg til siden. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Texturer og liknende var ikke all verden, men med den gode frameraten, no screen tearing og smoothe kanter er det helt ok for meg. Gameplayet var godt, og jeg følte jeg hadde god kontroll. Spillet virket veldig ensformig, og fiendene var utrolig dumme. Det jeg irriterte meg mest over her var hvorfor i pokker så og si alle fiendene skulle gå og stelle seg akkurat rett under ting som kunne dette i hodene deres. Bare fordi ting kan skytes ned, så må fiendene stå under dem? Javel ja.. Ellers virket det som et veldig morsomt spill for de som ikke har noe i mot hjernedød action. Jeg for min del foretrekker mer dybde i spill. Edit: Liveskreif Endret 11. august 2007 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 What SEeKz0r said. Bortsett fra at jeg kommer til å kjøpe det når det kommer på salg. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Liten behind the scenes film fra Stranglehold.. KILDE Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det var helt OK i grunn. Holdt meg underholdt i en halvtime, men det blir neppe noe kjøp når spillet kommer for salg. Er så mye annet bra som kommer utover høsten som jeg heller vil ha. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 var da litt gøy men tror ikke jeg skal kjøpe det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå