Gå til innhold

Stranglehold demo ute


My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha morsom demo dette ja:D spilt gjennom dette noen ganger nå ja:) Fikk også 45 combo rekord da:P Først så slida jeg ned den dritten som går ganske langt ned så hoppet jeg av i siste liten på en sånn tralle greie som jeg landa med magen oppå så skøyt jeg helt vilt med pistolen fra den ja:D

 

Morsomt d ja:)

Lenke til kommentar

Enda et moment med spillet som plager meg (eller, rettere: hindrer det i være bedre), er hvordan sakte-film-funksjonen aktiveres. Det er mulig å la den stå på automatisk eller manuelt. Automatisk er generelt sett å foretrekke da det er et helvete å aktivere den med høyre bumper samtidig som man bruker høyre trigger til å skyte. Men om man har den satt til automatisk, er ikke alt gull og grønne enger heller. Den aktiveres nemlig når man SIKTER PÅ FOLK. Det er kanskje bare jeg som er litt sær her, men jeg synes det virker mer logisk å bruke den før du har siktet plassert på folk. Det er da du trenger den ekstra tiden til å kunne presist dra siktet mot hodet til fiendene. Så om du hopper - aktiverer sakte film - skyter en slemming, og fremdeles har enda en slemming du vil skyte før du lander på bakken, sliter du nok litt. For så fort du har drept den første, og skal dra siktet bort mot den andre, er du tilbake i normal hastighet. Resultatet? Du lander på bakken før du har dratt siktet halvveis mot den andre fienden. Det fungerte så fint i Max Payne, hvor det ble aktivert så fort du hoppet, og slått av så fort du landet. Hvorfor ikke her og?

Lenke til kommentar
Enda et moment med spillet som plager meg (eller, rettere: hindrer det i være bedre), er hvordan sakte-film-funksjonen aktiveres... *Snippetysnipsnap*

9246961[/snapback]

Tenkte akkurat det samme. Begge systemene (auto-slowmo og manuell) fungerer greit, men er irriterende til tider. Hadde vi hatt seks-sju sekunder mer slow-mo tid, hadde det manuelle systemet sikkert vært helt greit - da hadde man hatt god tid til å tenke, og få til noen stilige triks og hopp.

 

De bruker masse third-party greier til spillet - Unreal Engine, AI Implant (husker ikke det korrekte navnet) og Havok. Likevel synes jeg grafikken er litt rar på karakterene i spillet, men animasjonene er dritbra (spesielt med precision shot!).

Lenke til kommentar

Morsomt spill, men til tider veldig dårli grafikk. Spesielt ansikter o.l. til personer.

Er overraskende morsomt og hoppe i slow-motion med en hagle i hendene, mens områdene rundt deg blir ødelagt på alle tenkelige måter :dribble:

Er en stor fan av slow-motion generelt i spill, så dette var konge.

 

Precision aim var også utrolig kult.

Lenke til kommentar

Dette spillet var artig, får skikkelig Max Payne følelse av gameplayet. Max Payne hadde dog en vanvittig stil og en god fortellerstil.

 

Precision aim var perfekt utført, og stand off sekvensene var stilige. Gleder meg til fullversjonen :)

 

Grafikken var kanskje ikke helt topp, men det tror jeg har litt med hvor mye fysikkmotoren jobber. Det meste er mulig å deformere eller ødelegge og det i et høyt tempo uten framerateproblemer. De har nok måttet holde igjen på grafikken for å få det til.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Samma grafikk motoren som gears of war..   

 

9246114[/snapback]

 

corrected.

9247410[/snapback]

 

Så du sier det er samme grafikk som et annet spill bare fordi de bruker samme engine?

 

Det er jo som å si at to maleri er like fordi begge er malt på lerret med oljefarger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...