Hansiii Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ble gledelig overasket over demoen, var veldig morro, dette skal helt klart kjøpes Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 haha morsom demo dette ja:D spilt gjennom dette noen ganger nå ja:) Fikk også 45 combo rekord da:P Først så slida jeg ned den dritten som går ganske langt ned så hoppet jeg av i siste liten på en sånn tralle greie som jeg landa med magen oppå så skøyt jeg helt vilt med pistolen fra den ja:D Morsomt d ja:) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er rekorden deres i style-points? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 69 style-points. skyte skiltene nedover stanga, hoppe på tralla, head-shot på alle, opp neste rekkverk mens man skyter skiltene ned i hodene på folk. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 true crime all over again ! Ikke imponerende i det hele tatt.. Samma grafikk motoren som Midnight club.. Det finnes så mye bedre der ute som kommer. Blir veldig ensforming også.. Kan ikke sammenliknes med Max Payne Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fikk meg 58 style-points nå nettopp. Gleder meg til spillet kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Samma grafikk motoren som Midnight club.. 9246114[/snapback] Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som har noe håndfast på om dette blir regionsfritt? Det ville gjort valget om å kjøpe spillet mye enklere.. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Enda et moment med spillet som plager meg (eller, rettere: hindrer det i være bedre), er hvordan sakte-film-funksjonen aktiveres. Det er mulig å la den stå på automatisk eller manuelt. Automatisk er generelt sett å foretrekke da det er et helvete å aktivere den med høyre bumper samtidig som man bruker høyre trigger til å skyte. Men om man har den satt til automatisk, er ikke alt gull og grønne enger heller. Den aktiveres nemlig når man SIKTER PÅ FOLK. Det er kanskje bare jeg som er litt sær her, men jeg synes det virker mer logisk å bruke den før du har siktet plassert på folk. Det er da du trenger den ekstra tiden til å kunne presist dra siktet mot hodet til fiendene. Så om du hopper - aktiverer sakte film - skyter en slemming, og fremdeles har enda en slemming du vil skyte før du lander på bakken, sliter du nok litt. For så fort du har drept den første, og skal dra siktet bort mot den andre, er du tilbake i normal hastighet. Resultatet? Du lander på bakken før du har dratt siktet halvveis mot den andre fienden. Det fungerte så fint i Max Payne, hvor det ble aktivert så fort du hoppet, og slått av så fort du landet. Hvorfor ikke her og? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Syns ikkje det er noe problematisk i det du sier. Det at slow-mo aktiveres i det du sikter på folk er ein fin løsning. Å aktivere slow-mo med høgre bumper er for meg ingen problemer i heile tatt. Men dette er meg da Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Samma grafikk motoren som gears of war.. 9246114[/snapback] corrected. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Samma grafikk motoren som gears of war.. 9246114[/snapback] corrected. 9247410[/snapback] Er det det? Synes ikke grafikken var mer enn midt på treet, tas igjen i veldig morsomt gameplay. Blir nok kjøp for å fordrive tida til CoD4 dette ja. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 69 style-points. skyte skiltene nedover stanga, hoppe på tralla, head-shot på alle, opp neste rekkverk mens man skyter skiltene ned i hodene på folk. 9245907[/snapback] Haha. Samme gjorde jeg Fikk 69 poeng jeg også Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Enda et moment med spillet som plager meg (eller, rettere: hindrer det i være bedre), er hvordan sakte-film-funksjonen aktiveres... *Snippetysnipsnap* 9246961[/snapback] Tenkte akkurat det samme. Begge systemene (auto-slowmo og manuell) fungerer greit, men er irriterende til tider. Hadde vi hatt seks-sju sekunder mer slow-mo tid, hadde det manuelle systemet sikkert vært helt greit - da hadde man hatt god tid til å tenke, og få til noen stilige triks og hopp. De bruker masse third-party greier til spillet - Unreal Engine, AI Implant (husker ikke det korrekte navnet) og Havok. Likevel synes jeg grafikken er litt rar på karakterene i spillet, men animasjonene er dritbra (spesielt med precision shot!). Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Morsomt spill, men til tider veldig dårli grafikk. Spesielt ansikter o.l. til personer. Er overraskende morsomt og hoppe i slow-motion med en hagle i hendene, mens områdene rundt deg blir ødelagt på alle tenkelige måter Er en stor fan av slow-motion generelt i spill, så dette var konge. Precision aim var også utrolig kult. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Dette spillet var artig, får skikkelig Max Payne følelse av gameplayet. Max Payne hadde dog en vanvittig stil og en god fortellerstil. Precision aim var perfekt utført, og stand off sekvensene var stilige. Gleder meg til fullversjonen Grafikken var kanskje ikke helt topp, men det tror jeg har litt med hvor mye fysikkmotoren jobber. Det meste er mulig å deformere eller ødelegge og det i et høyt tempo uten framerateproblemer. De har nok måttet holde igjen på grafikken for å få det til. Endret 10. august 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Samma grafikk motoren som gears of war.. 9246114[/snapback] corrected. 9247410[/snapback] Så du sier det er samme grafikk som et annet spill bare fordi de bruker samme engine? Det er jo som å si at to maleri er like fordi begge er malt på lerret med oljefarger. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Grafikken er kanskje ikke top-notch, men fysikkmotoren gjør opp for det med bøtter og spann! Det er digg å se alt mulig bli skutt i filler! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er enig i at slow-mo saken kunne vært litt bedre gjennomført. Kanskje aktivert slow-mo når man slengte seg? slik som i max payne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er ikkje verre enn å aktivere slow-mo manuelt når man slenger seg. Men eg skjønner ka du meiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå