MiniT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hah, glad jeg var rask. 9234205[/snapback] Åsn var demoen? 9234318[/snapback] Meget bra demo .. dette må bare kjøpes =) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jepp...Hard Boiled 9239207[/snapback] er den ikke paa kinesisk a? eller gAr det ann A fA tak i engelsk versjon? 9240338[/snapback] Du har ikkje lyst å øydelegge ein så god film ved å sjå ein dubba versjon. Det blir like idiotisk som å sjå simpsons på norsk Sjå den på orginalspråket - med engelsk tekst. Knallbra det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det tar omtrent 3-4 uker fra et spill er ferdig utviklet til det dukker opp i butikken, så det er ikke tid til mer tweaking nå. Demoen er nok representativt for det ferdige spillet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det tar omtrent 3-4 uker fra et spill er ferdig utviklet til det dukker opp i butikken, så det er ikke tid til mer tweaking nå. Demoen er nok representativt for det ferdige spillet. 9241024[/snapback] Demoer tar tid å lage også da. Ble sikkert ferdig for flere uker siden denne, siden de må sikkerhetsteste og gud vet hva, samt at Microsoft godkjenner. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 en del presse hadde denne demoen før E3, så den har vært klar lenge Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som fant gull-gunnera eller? De var niiice. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Noen som fant gull-gunnera eller?De var niiice. 9241472[/snapback] jepp fant dem selv var digg dem ja! Dette skal definitivt kjøps her ivertfall! Endret 9. august 2007 av gas Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Endelig fant jeg "uzi'ene". Men fikk ikke brukt de på noen De ser ut som et par HK'er Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fader så konge demo! Skikkelig morsomt spill. Blir nok kjøp dette. Desverre for lommeboka. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt kjipt av du finner uzi'ene helt på slutten av spillet.. Får kanskje brukt de på 2-3 stykker.. Gullgunnerne var megafete. Digger demoen! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hvor finner dere uzi'ene? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spilt gjennom demoen ett par ganger nå. Konklusjonen er at dette kan fort bli for "lite" at det er for ensformig. Blir spennende å se hvordan hele spillet blir. Men med tanke på den filmen du får se etter å ha spilt gjennom demoen så ser det ut som at det kan bli ett kjøp. Vi får vel bare se når hele spillet kommer ut. Er det fastsatt en dato for dette eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The PC and Xbox 360 versions will both be released on August 27 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis historia er god, og fortald på ein bra måte trur eg det kan bli knallbra. Om det berre er run and gun, og lite forteljing blir det kjapt keisamt for min del. Men, veldig positivt overraska av demoen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dette spillet var grisemoro! Uten tvil den beste demoen på lenge....Skal selv vente på Ps3 versjonen for jeg har ikke sett filmen så det er stort + at den følger med på Blu ray discen...... Testet også VAmpire Rain og jeg skvatt faktisk hver jævla gang en vampyr så meg..... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det som var bra med demoen var ikke bare at spillet er bra (er jo ikke øverste hylle heller), men det at man får mer og mer ut av det hver gang man spiller igjennom. Fant for eksempel disse maskin-gunnerne her i stad. Ennå ikke funnet golden-guns. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gull-gunnere ligger på et bord når man er inne i et bygg. Man ser en dør som man kan skyte seg gjennom. Inn der og der er det noen bur og greier også, så ligger de på et bord der. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gleder meg til dette spillet. Anbefaler alle å se filmen Hard Boiled først, en av tidenes beste actionfilmer etter mening! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 The PC and Xbox 360 versions will both be released on August 27 9244039[/snapback] Seriøst?? Digg Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) "Gull-gunnere ligger på et bord når man er inne i et bygg. Man ser en dør som man kan skyte seg gjennom. Inn der og der er det noen bur og greier også, så ligger de på et bord der" etter den første sand-offen kan du skyte ned en høyspentmast, og hvis du løper opp den og følger resten av trestokkene bortover finner du en papir-trane og et gull-pistol der og men hvor fant dere Uzi? quotet feil. Endret 9. august 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå