worthy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja Fettgnomen, det var ikke akkurat Mach 3 fart jeg fikk selv, men var vel forsåvidt verdt den tiden det tok, en av de bedre demoene jeg har spilt hvertfall. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jepp, bare å sette på tålmodighete da.. Kan jo likesågodt bruke tiden til å se Hard Boiled igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja det var sant, skulle nesten fått bestillt meg den filmen på DVD Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 nå har jeg spilt gjennom demoen for tiende gang, og nå tror jeg at jeg har blåst istykker hver eneste kasse i det området det var rykter om dual uzi's, men fant ingenting. morsom demo thou Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke en dum tanke det.. Den begynte å spinne i min dvd-spiller i dette øyeblikk, så bare håper jeg demoen er ferdig lastet når filmen er ferdig! En natt med litt skikkelig John Woo action Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Syns det var en riktig så morsom demo, selv om jeg ikke går av hengslene ennå... Det skal mye til for at dette skal kjøpes til fordel for Assassin's Creed, Metroid Prime 3, Bioshock, COD 4 osv osv.... Kommer nok til å bestemme meg etter de første anmeldelsene er på plass! Men uansett, SLOW-MOTION i spill er fett Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 SLOW-MOTION i spill er fett 9238440[/snapback] Burde vært i alle spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke en dum tanke det.. Den begynte å spinne i min dvd-spiller i dette øyeblikk, så bare håper jeg demoen er ferdig lastet når filmen er ferdig! En natt med litt skikkelig John Woo action 9238411[/snapback] finnes den en stranglehold film? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Fett! Førsteinntrykket etter jeg hadde startet spillet var så som så, men når jeg var ferdig med demoen så hadde jeg lyst på mer... Absolutt en tittel jeg kan finne på å skaffe. Det er liksom noe spesielt å få være hovedpersonen i en John Woo "film", for det er jo nesten det man er! Det var hvertfall uhyre morsomt! Edit. Jeg lastet også ned Vampire Rain, som jeg egentlig ikke hadde noen forventninger til, men der ble jeg uansett skuffet. Jeg opplevde spillet som en ren Splinter Cell rip-off med dårlige, stive og hakkete animasjoner. Det eneste som var overhodet bra i den demoen var regnet :!: Endret 9. august 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 da sitter jeg å ser på Hard-Boiled igjen, etter å ha spilt demoen 15 ganger John Woo skulle hatt en planet oppkalt etter seg eller noe, mannen er genial. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 John Woo skulle hatt en planet oppkalt etter seg eller noe, mannen er genial. 9239810[/snapback] *ahem* MI:2 Paycheck Windtalkers .... Planet og planet. Men han kan derimot få ei lita asteroide for, The replacement killers, The Killer og Hard boiled. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tror jeg må komme meg til legen og få noen lykkepiller eller noe, for jeg finner svært lite positivt med demoen. Repetativt, døll grafikk, mektig irriterende "skli-på-absolutt-alt-i-hele-verden"-funksjon...rett og slett kjedelig. Er stor fan av både John Woo og Yun-Fat Chow, men dette ender bare opp i hylla mi det kjøpes på fylla. Lenke til kommentar
sykkopat Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 synes demoen var kjempe kul.ja grafikken var ikke den beste,men fysikken og gameplay er kjempe bra.kommer til og laste ned pc demoen når den kommer og da bestemme meg om jeg skal kjøpe dette spillet til pc eller xbox360. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg synes det var veeeeeldig moro:D Men redd jeg går fort lei det, får se om jeg kjøper det visst det får en bra andmendelse:) Endret 9. august 2007 av Toggy190 Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Her er video fra demoen Video 1 Video 2 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke imponert. Grafikken var kjedelig, og våpnene føltes svake ut. Likte heller ikke kontrollene. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jepp...Hard Boiled 9239207[/snapback] er den ikke paa kinesisk a? eller gAr det ann A fA tak i engelsk versjon? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Eg syntes da grafikken var mer en bra nok..og det er jo ein demo folkens.. grafikken kan enda tweakes, kontrollene var bra dei og ein må hukse på att ein kan ikkje ha gears of war grafikk vs fult ødeleggbart miljø..det har me ikkje konsoller til enda.. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Eg syntes da grafikken var mer en bra nok..og det er jo ein demo folkens.. grafikken kan enda tweakes, kontrollene var bra dei og ein må hukse på att ein kan ikkje ha gears of war grafikk vs fult ødeleggbart miljø..det har me ikkje konsoller til enda.. 9240825[/snapback] Med en måned igjen til lansering så ser jeg for meg mindre forbedringer på det visuelle. Mulig jeg tar feil, men det er jæhævelig kort tid igjen. Ser heller ingen grunn til at man ikke kan kombinere bra grafikk og elementene man har i Stranglehold. Med dette mener jeg bedre bruk av teksturer og lys, ikke antall polygoner etc som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå