Gå til innhold

Stranglehold demo ute

My2Cents

Anbefalte innlegg

Syns dette her var eit godt eksempel på ein god demo.(med Heavenly Sword demoen som skuffet i bøtter og spann friskt i minnet).Syns dette var like kaotisk og herlig som det eg hadde fått intrykk av på forhånd. Grafikken var rimelig bra, og ikkje minst veldig god flyt mtp. det helvetet du lager på skjermen :wee:

Btw. det finnes ulike bildeinstillinger for ulike skjermer etc. inne i options, kan vere noe å hente her for noen.

Filmatisk og tøfft rett og slett! Kommer nok til å ha dette her rimelig kjappt ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var ei veldig positiv overraskelse!

Eg har sett video previews og trailers, og har meint at det berre har vært ein dårleg Max Payne kopi. Etter å ha spelt demoen på casual og på hard no, og testa precision aim, barrage ++ - kan eg seie at dette er ei god Max Payne klone.

Kosar meg utruleg mykje, og er enig med dei fleste her inne, som seier at dette er korleis ein demo skal være. Den røpar lite av handlinga, men fortel oss korleis spelet blir. Gledar meg no stort til slutten av august.

Kontrollane var litt kompliserte, men dette er nok ting som kjem på plass etter litt meir speling. Dette blir snop.

Lenke til kommentar

Faen dette må jeg si var ett kanon friskt pust i riktig retning.

Hadde ingen forhåpninger til spillet what so ever, men dette far fullspekket action :)

Litt redd for at det kan bli litt mye opp igjen det samme, men dette spillet kommer jeg nok til å kjøpe meg. MP delen så også ganske gøy ut.

Lenke til kommentar
Jonathan Hart

7. There are dual uzis hidden in the demo. In the area right after the cutscene when he gets the cell phone call. In the lowest part of the area, left hand side. Behind a fence.

Ooohh ut å lete  :innocent:

9237850[/snapback]

ooo! uzi <3 hvilke våpen er det i demoen! :)

Lenke til kommentar
Jonathan Hart

7. There are dual uzis hidden in the demo. In the area right after the cutscene when he gets the cell phone call. In the lowest part of the area, left hand side. Behind a fence.

Ooohh ut å lete  :innocent:

9237850[/snapback]

Aiai, ja dette her skal eg finne i morra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...