Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Syns dette her var eit godt eksempel på ein god demo.(med Heavenly Sword demoen som skuffet i bøtter og spann friskt i minnet).Syns dette var like kaotisk og herlig som det eg hadde fått intrykk av på forhånd. Grafikken var rimelig bra, og ikkje minst veldig god flyt mtp. det helvetet du lager på skjermen Btw. det finnes ulike bildeinstillinger for ulike skjermer etc. inne i options, kan vere noe å hente her for noen. Filmatisk og tøfft rett og slett! Kommer nok til å ha dette her rimelig kjappt ja. Endret 8. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Spilte igjennom demoen for 4. gang nå. Glad jeg har forhåndsbestilt det her, ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Six cool things to do in the Stranglehold demo Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Stranglehold-demoen var TØFF! Likte ikke HELT kontrollene, men sånn blir man vant til Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Six cool things to do in the Stranglehold demo 9236601[/snapback] Oyeah Mala Gotcha! For de som syntes demoen var kjedelig, sjekk ut denne korte listen her 9236397[/snapback] Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ble veldig oversaket selv av demoen! hadde ingen forventinger til dette spillet men det var jo fett!! Har dette fått dato btw? Endret 8. august 2007 av gas Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette var ei veldig positiv overraskelse! Eg har sett video previews og trailers, og har meint at det berre har vært ein dårleg Max Payne kopi. Etter å ha spelt demoen på casual og på hard no, og testa precision aim, barrage ++ - kan eg seie at dette er ei god Max Payne klone. Kosar meg utruleg mykje, og er enig med dei fleste her inne, som seier at dette er korleis ein demo skal være. Den røpar lite av handlinga, men fortel oss korleis spelet blir. Gledar meg no stort til slutten av august. Kontrollane var litt kompliserte, men dette er nok ting som kjem på plass etter litt meir speling. Dette blir snop. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Faen dette må jeg si var ett kanon friskt pust i riktig retning. Hadde ingen forhåpninger til spillet what so ever, men dette far fullspekket action Litt redd for at det kan bli litt mye opp igjen det samme, men dette spillet kommer jeg nok til å kjøpe meg. MP delen så også ganske gøy ut. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare jeg som faktisk synes kontrollen var genial? Jaja, veldig god demo! Gleder meg til spillet kommer! Skal kose meg med demoen litt i natt. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jonathan Hart 7. There are dual uzis hidden in the demo. In the area right after the cutscene when he gets the cell phone call. In the lowest part of the area, left hand side. Behind a fence. Ooohh ut å lete Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 360 versjonen blir visst sonefri også ser det ut som. Kilde Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Herlig demo av et herlig spill. Skal absolutt vurdere å skaffe meg Stranglehold. Eneste bekymringen min nå er at jeg ikke vil få råd til alle gromspillene som kommer ut i år. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jonathan Hart7. There are dual uzis hidden in the demo. In the area right after the cutscene when he gets the cell phone call. In the lowest part of the area, left hand side. Behind a fence. Ooohh ut å lete 9237850[/snapback] ooo! uzi <3 hvilke våpen er det i demoen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jonathan Hart7. There are dual uzis hidden in the demo. In the area right after the cutscene when he gets the cell phone call. In the lowest part of the area, left hand side. Behind a fence. Ooohh ut å lete 9237850[/snapback] Aiai, ja dette her skal eg finne i morra Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg tror jeg lette på riktig sted, men det lå bare en shotgun der Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Satan. Dette er centimeter unna å være kombosystem fra viewtiful joe iblandet dive-shootingen fra max payne. Det hadde vært så jævlig fett om de hadde tatt det litt mer i den retningen. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Var moro nok detta, skal vurderes sterkt. Men tror nok jeg setter andre kjøp forran gitt, alà Mass Effect/Army of Two Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tenkte jeg skulle kose meg med demoen i natt.. Men med den farten jeg får nå så blir det vel ikke før i neste uke en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå